Gå til innhold

Ryggputer og dagseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe dagseng til det ene barnet mitt. Han skal bruke senga som sofa på dagtid. Jeg ønsker derfor å kjøpe noen gode store ryggputer som vil fungere som sofarygg. Ser for meg 3 stk som da vil dekke ryggen til den 2m lange senga. Ønsker ikke mange vanlige puter - men 3 tykke og gode puter som ligner en ryggpute i en sofa.

Husker jeg hadde sofaseng selv da jeg var tenåring. Med den fulgte det med slike puter - men har ikke funnet tilsvarende i dag.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?

Og om noen har tips til en fin hvit dagseng også så hadde det vært supert. Den skal på et gutterom, så noen metallseng er ikke aktuet da han synes det blir for feminint (eller jenteseng som han sier).Madrassmål må være 90x200cm. Synes Hemnes dagseng fra Ikea er pen, men den har dessverre en madrassbredde på 80cm.

Hadde sett oss ut seng fra Fagmøber, men det ser dessverre ut som den har gått ut av sortementet.

Tips mottas med takk :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips til seng har jeg ikke, men jeg tenkte på slike hotell puter. Kan hende de blir for store?

Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1339755875' post='11133930]

Tips til seng har jeg ikke, men jeg tenkte på slike hotell puter. Kan hende de blir for store?

Skrevet

IKEA har nokon ok store 90x90 puter. Er dunputer, og ikkje faste skumputer.

Skrevet

IKEA har nokon ok store 90x90 puter. Er dunputer, og ikkje faste skumputer.

Takk. De må jeg sjekke ut.

Skrevet

IKEA har også noen veldig bra dagsenger :)

Skrevet

IKEA har også noen veldig bra dagsenger :)

Dessverre så har de ingen som passer madrassen på 90x200 og min sønns smak.

Madrassen er en dyr og god madrass så det er uaktuelt å bytte den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...