Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #1 Del Skrevet 6. februar 2004 hei! dette hørtes kansje litt dumt ut menmen....når jeg og samboeren min skal ha sex vil han bare begynde og pumpe i meg...litt kjedelig for meg for jeg er jo ikke så veldig kåt...når jeg "gjør det selv" er jeg kjempe våt og kunne pult en hest men har egentlig aldri vært sånn med samboeren min når vi skal gjøre noe...jeg gir ham mye oral sex men får SKJELDEN noe selv, han er altid for trøtt til sånn eller for kvalm, syk ,vondt en plass altid ett eller annet!!han orker bare og ha sex...sjønner det ikke helt heller pga at jeg spurte ham om han ikke likte det eller om det var noe i veien men han svarte at det var ikke det, han likte det han...hva skal jeg gjøre??jeg kan lixom ikke sette meg på fjeset hans noen gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 #2 Del Skrevet 6. februar 2004 For en egoist..Unnskyld meg! Det er akkurat det han høres ut som. Sett ett komprimiss, er tross alt ikke bare han som skal ha glede av sexen :evil: Dessuten bør du kanskje si litt klarere i fra at du ikke finner deg i slikt? Greit nok med en kjappis innimellom..men det er da grenser for "latskap" Ønsker deg virkelig lykke til! Penelene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 6. februar 2004 #3 Del Skrevet 6. februar 2004 Fullstendig enig med Penelene.. Her må du bare sette ned foten og si at du også vil ha ditt! Funker jo ikke bare å peise på på den måten der. Ihvertfall ikke hele tiden. Slikt hadde ikke jeg funnet meg i ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 7. februar 2004 #4 Del Skrevet 7. februar 2004 Fullstendig enig med Penelene.. Her må du bare sette ned foten og si at du også vil ha ditt! Funker jo ikke bare å peise på på den måten der. Ihvertfall ikke hele tiden. Slikt hadde ikke jeg funnet meg i ihvertfall Her har visst du en ting eller to å lære han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 7. februar 2004 #5 Del Skrevet 7. februar 2004 Her har visst du en ting eller to å lære han!!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå