Phoeebee Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Er det bare jeg som har fått diagnosen Potterholisme? Eller er der muligens andre der ute som sniker seg under dyna med lommelykt (ok, ikke bokstavlig da...) og koser seg me den magiske trioen... Til dere som lider av det samme som meg: 1. Hvilken bok er best, og hvorfor? 2. Favorittkarakter? For å svare på mine egne spm... 1. Den fjærde. Om Harry Potter og ildbegeret. Den var rett og slett kjempespennende!!! 2. Hermione Granger /Hermine. Tenk å vært så smart, a!?!
Ingeborg Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 For å svare på mine egne spm... 1. Den fjærde. Om Harry Potter og ildbegeret. Den var rett og slett kjempespennende!!! 2. Hermione Granger /Hermine. Tenk å vært så smart, a!?! Enig!
Gjest Hilde K S Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Den siste boken, Føniksordenen gav meg mange svar og den ble lest på tre dager. Hvert ledige minutt gikk med til den. Hermine og Humlesnurr er favoritter.
Englepusen Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Å jeg er hekta så det holder jeg! Nå har jeg lest alle så nå har jeg ikke noe å lese Jeg syns The goblet of fire er den beste så langt, selvom The order of the phoenix ga svar på mye. Professor Dumbledore er min favoritt karakter. Høres skikkelig koselig ut :D Her er forresten link til en Harry Potter ordbok: http://home.online.no/~bjaas/potter/d.html
Milo Minderbinder Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Moaning Myrtle.........eller Stønne-Stina....... hun er helt konge............ :D Milo
Moonchild Skrevet 8. februar 2004 #6 Skrevet 8. februar 2004 1. Både "The prisoner of Akzkeban" og "The goblet of fire" (var litt skuffet over den siste, men gleder meg veldig til nummer seks kommer, og ikke minst til å vente på nummer seks og lese alle ryktene om den :D ) 2. Ginny er min favoritt, og helt klart den som hadde utviklet seg mest i siste boken!
Amarone Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 Så vanskelig spørsmål om hvilken bok som er best! De er jo perfekte alle sammen... Men jeg troooor at jeg likte The Goblet of Fire best. Eller kanskje den siste, eller... Og når det gjelder favorittperson, så er det i grunn Harry selv. Han har også utviklet seg mye, og er blitt en mye mer kompleks karakter i løpet av de to siste bøkene. Gleder meg sinnsykt til neste bok kommer, når det måtte være. Amarone
Gjest sexysadie Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Moaning Myrtle.........eller Stønne-Stina....... hun er helt konge............ :D Milo Den stemmen...... spilte ikke denne skuespilleren i Bridget Jones også da?
blåveis Skrevet 9. februar 2004 #9 Skrevet 9. februar 2004 The prisoner of Akzkeban er min klare favoritt! Og jeg identifiserer meg med Hermine.. vi er ganske like (vel, hun er nok en smule smartere, da.. :oops: ), så det blir henne jeg liksom er mest opptatt av.. i tillegg til Harry, da.. Gleeeeeeeeder meg til neste bok.. selv om det nok blir leeeeeeenge til..
Phoeebee Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2004 Den stemmen...... spilte ikke denne skuespilleren i Bridget Jones også da? Stemmer det! Hu sutrete venninna til BJ! La også merke til det her en dag! (koste meg med BJ og popcorn... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå