Gjest Ethereal Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Siden jeg for tiden befinner meg laangt borte fra min vanlige frisør, tror jeg at jeg vil bestille shampo/balsam hos LF når mine Sebastianprodukter er tomme. Men jeg vet ikke helt hva, bortsett fra at jeg ikke liker Redken noe særlig, i hvertfall ikke Color Extend som jeg hadde på følelsen at tørket ut håret mitt. Med hårpleieproduktene fra TIGI BedHead har jeg også blandede erfaringer (f.eks Dumb Blonde) Håret mitt er halvlangt, glatt og farget, egentlig ikke så veldig tørt (iflg frisøren i god shape),men siden jeg sparer det litt, må jeg ha noe som gir litt næring og fuktighet til håret. Noen anbefalinger eller forslag til meg? Prisen er ikke så nøye, bare ting er bra. @Lyna? Du har gitt gode forslag tidligere...
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 bruker tigi bedheads moisture maniac og er veldig fornøyd. Håret mitt er vel heller ikke spesielt tørt, men veldig langt og tykt og trenger derfor litt ekstra. Synes også den er veldig drøy, har hatt en flaske shampoo og balsam nå siden oktober i fjor. Ellers bruker jeg biosilks silk therapy fra farouk, men det har de desverre ikke på LK.
Rufus Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Jeg er veldig fornøyd med Wella SP sine produkter...bruker de for farget hår, 30 sekunders balsam og Power Mask som hårkur....husker desverre ikke navnene på shampo og balsam men for farget hår iallefall... Ellers har jeg iblandt brukt Joico sine produkter - K-pak serien...har en utrolig fin hårkur i den serien også - beste jeg har brukt tror jeg :D og til helt ok priser... Har bestilt Tigi produkter denne gangen, så om noen dager mener jeg sikkert noe om dem også...
Emy Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Power Mask fra SP Wella har gjort underverker for mitt hår som ikke var direkte slitt, men litt herjet av sol og av farging. Bruker den et par ganger i uken. Bruker SP Wella sin shampo og balsam til daglig. ( Repair shampo og Hydro Conditioner) Kan anbefales.
Lillebi Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Den gule til Kerastace. Nutritive-serien? Nr 1 vil sikkert holde til deg...
Elze Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Lyna til tjeneste Tigi Bedhead er ikke jeg så fornøyd med heller, ihvertfall ikke Dumb Blonde så der er vi enige. Tigi Catwalk Oatmeal and Honey liker jeg godt, men har en følelse av at lukta ikke er noe for deg (du har sagt før at du er litt sensitiv ovenfor lukt). Jeg har tenkt å prøve Tigi Catwalk Sexed up neste gang, men det er kanskje mer en volumshampo. Tror egentlig jeg vil foreslå Joico K-pak -du likte hårkuren tror jeg? Har ikke hatt den selv, men frisøren min pleier å bruke shampoen på meg og den virker god. Inneholder protein og virker oppbyggende og fuktighetsgivende på litt slitt hår, men tynger ikke ned mitt temmelig fine glatte hår.
Gjest Étoile Skrevet 6. februar 2004 #7 Skrevet 6. februar 2004 Jeg er Kerastase-frelst! Håret mitt har blitt så fantastisk mye bedre, mykt og glansfullt, i forhold til når jeg brukte Redken. (Redken laget mer problemer enn det løste...) Jeg bruker produkter fra Resistance serien, bain de force og ciment anti usure. Lukter akkurat passe også, mildt og rent. Etter min lille mislykkede flørt med Redken har jeg bestemt meg for å prøve å holde meg til det jeg vet virker...
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Tusen takk for alle tips! Får se hva det blir til. Her er det frisører på hvert gatehjørne, så skal sjekke alle priser. Tror den ene har BioSilk, men merket har jeg aldri hørt om. Kérastase Résistance liker jeg veldig godt, spesielt balsamen... Étoile og Lyna: Dere burde prøve Sebastian X-tah Raw Sensuality shampo&conditioner. Lukter vanilje og gir masse fukt...
Gjest Carmelita Skrevet 9. februar 2004 #9 Skrevet 9. februar 2004 Jeg er også misfornøyd med Redken color extend, men all soft er jeg superfornøyd med!
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #10 Skrevet 9. februar 2004 Håret mitt er IKKE særlig tørt, så All Soft holder jeg meg unna. Dessuten har jeg på følelsen at den er for "frizzy" hår, mens mitt er glatt som juling. Redken Extreme likte jeg heller ikke.
bare meg 79 Skrevet 9. februar 2004 #11 Skrevet 9. februar 2004 kerastase er råbra særlig den for sensibel hodebunn. ellers er jo joico veldig bra den for farget hår. moisturese eller noe sånnt balsam fra joico er veldig bra. liker disse to merkene veldig godt. Jeg har og prøvd mye fra Redken, men det passer liksom ikke.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. februar 2004 #12 Skrevet 11. februar 2004 Jeg er kjempefornøyd med redken jeg! Men har hørt så mye bra om Kérastase at jeg tror jeg må prøve den neste gang. Bare for å ha prøvd :D
Nitha Skrevet 12. februar 2004 #13 Skrevet 12. februar 2004 For mitt lange, fargede og veldig tykke hår, er Joicos K-pac helt suveren. Har prøvd masse, men ikke noe som kommer i nærheten. Ikke engang andre Joico-systemer. Har en leave-in-protectant som er veldig bra i tillegg til den etter hvert sagnombruste hårkuren. Fru Nitha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå