AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Hei. Har gått på menopur i to dager nå. Skal inn på ul i slutten av neste uke. Ettersom jeg hadde mensen forrige uke, forventet jeg ikke blod nå. Men nå så jeg at det var blod på papiret når jeg hadde vært på do. Det er ikke mye, men rosa. Men uansett så skal det ikke være noe der nå?!?! Er skikkelig nervøs for at forsøkt går i dass nå (vårt første forsøk, og er rimelig uviten om alt) Noen som ve hva som skjer og har vært igjennom dette før? Setter utrolig stor pris på svar... Anonym poster: 181ff10e3c15447b1429f400e1aade50
Athene Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Jeg spottet på Menopur, ikke på Gonal F. Det jeg gjorde (og som du også bør gjøre med en gang slike spørsmål dukker opp under stimuleringsfasen) var å ringe klinikken. Der fikk jeg snakke med en lege, som fortalte at det ikke var farlig i det hele tatt, men at jeg skulle ta kontakt om det kom friskt blod. På ultralydkontroll viste det seg at livmorslimhinnen var tykk og fin likevel, så det hadde ikke hatt noe å si. Men ring klinikken du, det er viktig at slike spørsmål stilles til dem og ikke på et forum.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Hei - ts her Ringte klinikken idag morges. De sa det ikke var noe farlig men burde holde et øye med det. Skulle ringe igjen dersom det ble mer. De skrev det uansett ned i journalen. Skal på ul neste uke så blir spennende å se om medisinene har hjulpet. Ordentlig berg og dalbane dette her... Uff Er bare glad at jeg begynte å blø i gårkveld, slik at jeg kunne ringe de idag. Hadde vært litt kjedelig å gått hele helga å vært bekymret. Anonym poster: 181ff10e3c15447b1429f400e1aade50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå