marlenelaa Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Hei, hei! Har fått en fiks ide om å lage en hodeskalle av forskjellige perler og paljetter på ryggen av en jakke jeg har her hjemme... Jeg lurer på om det er noen som har tips til hvordan jeg skal lage dette? Jeg tenkte å kanskje sy perle for perle, men det må jo ta uendelig med lang tid... Kanskje det går an å kjøpe noe slikt på nettet eller noe lignende? Tusen takk for svar!
Gjest pepsimaxpower Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Det finnes jo slike perler / nagler med sånne fire tagger ut på baksiden som setter inn i stoffet, så presser man dem flate på innsiden så sitter dem fast. får sikkert kjøpt slik på hobby butikker. se på den linken Min lenke
marlenelaa Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2012 Det finnes jo slike perler / nagler med sånne fire tagger ut på baksiden som setter inn i stoffet, så presser man dem flate på innsiden så sitter dem fast. får sikkert kjøpt slik på hobby butikker. se på den linken Min lenke Genialt! Tusen takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå