Gjest Rapunsel5 Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Lurer på om det er noen her som har erfaring fra hovefestivalen fra før? Jeg skjønner ikke helt greia med regler for campingen. Det er det første året jeg drar til hove i år og jeg drar med noen venninner. Jeg skal bo i telt med kjæresten min som kommer til å dra litt tidligere enn meg på søndagen for å sette opp teltet osv. Men så står det dette på hjemmesiden "Hvis du deler telt med noen som allerede er inne på festivalcampen, eller hvis du har gitt teltet ditt til noen som allerede har kommet inn på festivalcampen får du dessverre ikke adgang til festivalcampen før neste dag. For å unngå slike problemer ber vi deg om å ankomme festivalen i akkrediteringsområdets åpningstider eller sørge for å ha med deg ditt eget telt." Blir jeg nødt til å ta med et telt og late som at jeg skal sove i det, sette det opp for så å kaste det igjen og gå og sove med kjæresten min? Eller skal jeg late som om jeg skal sove i det samme teltet som venninnene mine? Vi har planer om å telte med en stor gjeng.. MÅ vi komme til samme klokkeslett for å slå opp teltene sammen med dem? Eller er det mulig å komme noen timer senere og slå opp ETT telt på samme område? Skjønner at det kan være stappfult og greier, men er det regler for det? Det er litt vanskelig å beregne når alle er fremme, siden vi drar fra helt forskjellige steder hele gjengen og noen tar buss og noen kjører bil.. Det er så og si umulig å komme samtidig!? Er det slik at når man kommer til inngangen, at noen følger deg bort der man skal campe og bestemmer for deg at du skal sette opp teltet ditt "akkurat her", eller kan du si til en person at du skal campe sammen med noen som er der fra før??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå