terri Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Nå har vi Maxi cosi cabriofix og har vert veldig fornøyde. Får man kjøpt maxi cosi i større modell sånn at man kan bruke basen man allerede har kjøpt? Kom gjerne med tips til andre seter, bakovervendt er viktig!
Gjest Tine Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Hei! Nei, det finnes ikke, basen kan du spare til nestemann eller selge. Det finnes et sete som passer til men det er kun forovervendt. Vi har Besafe izi combi og er veldig fornøyd, finnes bade med og uten isofix. Dette kan brukes begge veier, vi har kun hatt det bakover. Besvare har også ett som kun er bakovervendt men ellers nesen likt, tror det er noen hundrelapper billigere. De e ganske store så de tar en del plass i bilen. Ville tatt med meg bilen til en butikk som selger seter, for det er stor forskjell på hvordan de passer i bilen, ta gjerne med ungen også for å se hvordan hun/han sitter. Britax Maxway eller hiway var alternativene våre.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Hvis det er "fare" for at barnet blir langt ville jeg kjøpt britax maxway. Besafe setene passer ikke lange barn.. Anonym poster: b93e4cc5a2d249fae57b59b02d5cc50f
Susan Sto Helit Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Om det er plass i bilen, ville jeg gått for et bakovervendt Britax sete. De går som regel til 25kg, slik at man ikke må bytte for at barnet blir for tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå