luckygal Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Forsøkte å lage tråd om dette under 'klær og mote' - det var muligens feil underforum pluss at tittelen kanskje ble litt misvisende.. Uansett, er det noen her som vet om godlukt til tekstil? Altså godlukt til å feks ha på klær, sengetøy, tepper, håndklær osv?
luckygal Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2012 Tøymykner? Haha ja, du sier noe Jeg syntes tøymykner er litt fjas... det lukter godt med en gang, så er det borte.. Jeg har noen ganger helt litt duftolje fra Kremmerhuset i tørketrommelen .. syntes det er så godt med lukt haha.. Det er et par duftlys her hjemme ja
Lillemams Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Den flytende såpen til Ariel lukter veldig godt - og lukta holder seg lenge. Bare ta en parfymefri tøymykner, slik ikke luktene kræsjer :gjeiper: Ellers så bruker jeg Durance tøymykner med duft av lavendel til sengtøy Dyrt, men drøy i bruk og absolutt verdt pengene 1
luckygal Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2012 Den flytende såpen til Ariel lukter veldig godt - og lukta holder seg lenge. Bare ta en parfymefri tøymykner, slik ikke luktene kræsjer :gjeiper: Ellers så bruker jeg Durance tøymykner med duft av lavendel til sengtøy Dyrt, men drøy i bruk og absolutt verdt pengene Takk for tips! Skal prøve ariel såpen
SusanneGullet Skrevet 16. juni 2012 #6 Skrevet 16. juni 2012 Heng/legg noen poser med tørket lavendel i klesskapet,eller tørket kamille, syriner eller andre blomster som lukter godt i en sånn pose og ha i noen dråper duftolje som matcher. Liker du ikke blomster lukter noe serlig kan du gjøre det samme bare med bomull, og drypp noen dråper med ønsket duft på. Jeg garanterer deg du får komplimenter
Gjest notetur nomen Skrevet 16. juni 2012 #7 Skrevet 16. juni 2012 Kjæresten min tar parfymen sin og sprayer et lommetrkle med, og så slenger hun det i tørketrommelen sammen med ting som skal tørke. Derfor sover jeg i laken og putetrekk og sånt som lukter av parfyme fra Kenzo og Dior.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #8 Skrevet 16. juni 2012 Hvor får man kjøpt tørket lavendel? *planlegger kjøpe små tøyposer å putte tørket lavendel i* Eventuelt andre tørkede, naturlige dufter. Hvor finner man slikt? Anonym poster: ce2b307cacb395c684802aa1f93ca938
SusanneGullet Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 Hvor får man kjøpt tørket lavendel? *planlegger kjøpe små tøyposer å putte tørket lavendel i* Eventuelt andre tørkede, naturlige dufter. Hvor finner man slikt? Anonym poster: ce2b307cacb395c684802aa1f93ca938 Jeg kjøper på Panduro Hobby
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #10 Skrevet 16. juni 2012 Haha ja, du sier noe Jeg syntes tøymykner er litt fjas... det lukter godt med en gang, så er det borte.. Jeg har noen ganger helt litt duftolje fra Kremmerhuset i tørketrommelen .. syntes det er så godt med lukt haha.. Det er et par duftlys her hjemme ja litt off topic.......men Å herlighet! Jeg kunne faktisk seriøst aldri vert venn med deg.....hadde gått rundt og vert konstant kvalm bare du var i nærheten (Tåler ikke parfymelukter, duftelysllukter eller type luftfriskner.....) Blir dårlig bare av tanken her jeg sitter! :daan: Om du vasker sengetøyet ikke sjednere enn etter to uker og bruker normal mengde vaskepulver og skyllemiddel lukter det en bra stund. Og samme med tøyet ditt, om du bare utøver normal hygiene vil det lukte mer en nok av såpe og tøymykner av seg selv. Men tenker jeg rett om deg er du også en sånn såm dynker seg i parfyme (siden du sier du eeeelsker lukter) så det er sikkert ingen som kjenner NOE annet enn den rundt deg uansett ..... ( ) Sånne som dynker seg i parfyme ødelegger hele dagen for sånne som meg som reagerer. Måtte regelrett gå av bussen en gang for det kom inn en dame som stinket så mye at du kjente det i det hun kom inn døren! Det bare fylte luften og jeg slet med å puste! Har måttet gi beskjed til enkelte rundt meg at jeg sliter med parfymen de bruker. Noen blir fornermet, men de aller fleste forstår hvor stort problem det er for meg og roer det ned om de skal vere med meg Anonym poster: 4fe030fc8e58d466ce96444849c9c433
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #11 Skrevet 16. juni 2012 Merkelig at ingen enda har foreslått de parfymene som dufter nydusjet, tøymykner, såpe osv Det er en serie dufter som lukter helt fantastisk. Når man bruker dem lukter ma rent hele dagen. Serien har en rekke ulike dufter og lanserer både dusjsåpe, body lotion, parfyme, shampoo, dufte lys og kles spray man kan spraye på ny vaskede klær og senge tøy. Kjøp absolutt en av parfymene som heter "CLEAN", og spray på - da vil du få nøyaktig det du er ute etter! Du kan også google "Clean parfyme" for å se bilder av flaskene. Gå til nærmeste parfymeri og lukt NÅ! http://www.google.no/imgres?q=parfyme+som+lukter+rent&um=1&hl=no&sa=N&biw=1280&bih=891&tbm=isch&tbnid=uLqOj7j9fpbxXM:&imgrefurl=http://restylane.blogg.no/1329063549_lukten_av_rent.html&docid=RYD3cEg2G4ngTM&imgurl=http://bloggfiler.no/restylane.blogg.no/images/421957-11-1329063538068.jpg&w=374&h=500&ei=0DncT9DfN4mK4gTix8zDCg&zoom=1 Anonym poster: 7a6a9c1608802d7870caa5fe1f66b3e8 1
luckygal Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2012 Tusen takk for tips alle sammen! Til AB #10 - jeg forstår at det er fælt for deg med mye lukt osv hvis du er sensitiv. Forøvrig har du nok aldri gått av bussen for ved min ankomst for jeg bruker ikke parfyme jeg glemmer det
Sugerøret Skrevet 16. juni 2012 #13 Skrevet 16. juni 2012 hva med slike små poser med go lukt i? Lavendel eller annet ? http://epla.no/handlaget/produkter/110746/
Gjest notetur nomen Skrevet 18. juni 2012 #15 Skrevet 18. juni 2012 Merkelig at ingen enda har foreslått de parfymene som dufter nydusjet, tøymykner, såpe osv Det er en serie dufter som lukter helt fantastisk. Når man bruker dem lukter ma rent hele dagen. Serien har en rekke ulike dufter og lanserer både dusjsåpe, body lotion, parfyme, shampoo, dufte lys og kles spray man kan spraye på ny vaskede klær og senge tøy. Kjøp absolutt en av parfymene som heter "CLEAN", og spray på - da vil du få nøyaktig det du er ute etter! Du kan også google "Clean parfyme" for å se bilder av flaskene. Gå til nærmeste parfymeri og lukt NÅ! http://www.google.no/imgres?q=parfyme+som+lukter+rent&um=1&hl=no&sa=N&biw=1280&bih=891&tbm=isch&tbnid=uLqOj7j9fpbxXM:&imgrefurl=http://restylane.blogg.no/1329063549_lukten_av_rent.html&docid=RYD3cEg2G4ngTM&imgurl=http://bloggfiler.no/restylane.blogg.no/images/421957-11-1329063538068.jpg&w=374&h=500&ei=0DncT9DfN4mK4gTix8zDCg&zoom=1 Anonym poster: 7a6a9c1608802d7870caa5fe1f66b3e8 Reklame, much?? Hvem vil ha parfyme som lukter tøymykner og såpe, når man alt dusjer med såpe og har tøymykner i klærne sine? Da kjøper man ikke vel en parfyme som lukter sånn, også. Det hørtes veldig unødvendig ut.
Ryvre Skrevet 18. juni 2012 #16 Skrevet 18. juni 2012 Jeg bruker Comfort töymykner. Den lukter lenge etter vask og törk selv om lukten selvfölgelig avtar når klärne er törre. I tillegg har jeg små poser med törket lavendel som jeg legger innimellom klär og sengetöy i skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå