Gjest Koala Lompa Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg la merke til at jeg plutselig hadde fått en del flere venner på fb, altså at antallet var høyere enn det var dagen før. Hører det er flere som har opplevd dette i det siste. Noen som vet hva som skjer?
Nusseli Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 En på min face skrev att han hade fått 30+ vänner över natten. Jag har ingen koll på mitt antal så vet inte själv. Är ju lite skumt då, då får ju de tillgång på allt plötsligt..
Gjest villrev Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 wtf, sjekket nå, og jeg har 3 venner fler enn jeg skal ha. Jeg har et rundt tall til vanlig. Og jeg har plutselig en venn i vennelista mi som jeg slettet for mange år siden ???
Gjest WendyClear Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Det er fordi at venner med deaktiverte kontoer kommer opp nå, noe de ikke gjorde før. Hvis du trykker på en av vennene som ikke var i listen før (de du aldri ser poster noe og som ikke har noe bilde) så kommer det opp en boks som sier at kontoen er deaktiver, fra denne boksen kan du trykke "unfriend".
Gjest meh Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Jeg fikk 30 flere venner over natten, så du er ikke alene der
Gjest Koala Lompa Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Det er fordi at venner med deaktiverte kontoer kommer opp nå, noe de ikke gjorde før. Hvis du trykker på en av vennene som ikke var i listen før (de du aldri ser poster noe og som ikke har noe bilde) så kommer det opp en boks som sier at kontoen er deaktiver, fra denne boksen kan du trykke "unfriend". Ja så sannelig! Takk for info
fruBeist Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Pussig, måtte inn og sjekke jeg og. Ca 30 flere kontakter enn sist Skal se over om der er noen gamle synder som har sneket seg tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå