Gå til innhold

Fat Club, nedverdigende skitt-tv!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Jeg fatter ikke at de vil ydmyke folk på internasjonal TV på denne måten. Greit at de VIL gå ned i vekt, men HALLO- å lage underholdning av det, synes jeg er helt unødvendig!

Og hva med de som faktisk er fornøyd med å være litt rund? De må jo se på seg selv i speilet med triste hundeøyne etter å ha sett dette.

ÅÅÅÅÅ icon_mad.gif jeg blir så SINT!!! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... jeg er så enig, så enig. Dette er noe av det verste jeg har sett! At det går an!

Ikke rart folk får komplekser. Vi lever i en gal verden. Dette er GALSKAP!

FYSJOM!!!! Skamme seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg aldri tenket på det.

Jeg har tenkt at de som vil gå ned i vekt kan få inspirasjon og viljestyrke av å se programmet, og at de kan se at det går an å miste noen kilo om man VIRKELIG vil12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med programmet synes jeg er at "lederne" eller hva de er fokuserer hele tiden så negativt. Fokuset er hele tiden at man er mislykket fordi man ikke har gått ned mer enn to kilo i løpet av en måned, i stedet for å si "så bra! Neste gang klarer du tre kilo!". Så på det her en gang da de skulle ta push-up's. Ikke snakk om å få ta de på knærne der, nei! Han fyren med den stygge hatten stod jo og omtrent pisket dem og fortalte hvor dårlige de var som ikke fikk det til. Skikkelig provosert blir jeg av sånt! Motiverer i hvertfall ikke meg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke reallity progr som kommer for nærme folks intimsfære jeg heller...

Men poenget med at de skulle slanke seg, er jo at de er så overvektige at de gambler med livet, så da er det litt.... å ta den trivselsvektgreia.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er et helt greit program jeg. Får motivasjon av det, for jeg ser på deltagerne og vet med meg selv at slik vil jeg ikke bli!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...