Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst til å gjøre noe annerledes med håret mitt, og vurderer å bleke det. Men er det alltid slik at håret automatisk kommer til å bli tørt og skadet etterpå? Er det noen som har erfaringer med at håret har blitt fint etter bleking? Da tenker jeg på å få det bleket hos en frisør.

Har allerede litt tørt og brusete/frizzy hår med littegrann fall. Det er en slags mørkeblond farge. Nå vurderer jeg noe ala denne fargen: Min lenke

Er ikke noe flink på hår, så synder kanskje med å bruke butikkshampoo og billigprodukter. :)

Så hva tror dere? Kan det gå eller bør jeg bare glemme det? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I min ungdomstid bleket jeg håret endel, både hjemme og hos frisør. Håret mitt overlevde helt fint uten å bli noe tyggishår, brukte bare produkter fra dagligvare på den tiden også. Men jeg mistet nesten alt som het fall i håret. Frisøren din vil nok passe på og gi tips etter din hårtype.

Anonym poster: 0d9d719c8216b648d522b3c75c07c516

Skrevet

Jeg har alltid stripet håret og er ganske lys, får alltid skryt av frisører for sunt og friskt hår..men jeg er flink til å bruke gode produkter og er forsiktig med børsting (bruker tangle teezer). Hvis du ikke tar særlig godt vare på lokkene dine, så er kanskje ikke bleiking noe for deg. Det vil jo tørke ut håret noe, det er ikke til å unngå.

Du bude i allefall ikke helbleike håret, sett noen striper i første omgang og se om du trives og vil ha flere :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helbleket hår, hatt det i kanskje 4 år. Bleket da alt èn gang, og etter dette kun etterveksten ca hver 2-3 mnd. Mange frisører mener at håret blir MYE mer slitt av å farge hele håret ofte, enn å bleke alt èn gang. det er jo veldig logisk! Håret mitt ser utrolig fint ut, og jeg får veldig ofte komplimenter for håret både fra kjente og ukjente....Dette på tross av at jeg bruker mye varme i håret. Føner annenhver dag, og ruller det opp med varme hårruller 3-5 ganger per uke. Bruker joico produkter, ANBEFALES!!!! spesielt denne: http://www.blivakker.no/product/joico/k-pak/Joi0021/joico-k-pak-moisture-intense-hydrator-treatment-250ml-

-beste kuren jeg noensinne har prøvd!!!

Du kan selvsagt ha sunt og flott hår,selvom det er bleket! :D Kur det 2-4 ganger per uke,vær forsiktig med varmebehandling, gre forsiktig +++

Anonym poster: 3fdcce1e92df8a69870ed3d49a0fbbf4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...