luckygal Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Hei. Lurer på om noen vet om det finnes godlukt man kan ta på klær / vask? Jeg har i det siste dryppet noen dråper duftolje på hånklene når jeg putter de i tørketrommel eller henger opp etter vask, men det er jo ikke det den oljen egentlig skal brukes til Noen som vet om det finnes, evt. hvor? Takk!
membla Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Det finnes ekstra parfymerte skyllemidler og putespray. Jeg har putespray, og da lukter sengetøyet kjempegodt og nyvasket hver dag! Har også en parfyme til hjemmet som jeg sprayer rundt i rommet innimellom. Vil i utgangspunktet ikke at hjemmet mitt skal lukte så veldig mye, men har ikke bodd i leiligheten min så veldig lenge, og synes ikke den lukter helt 'meg' enda, så inntill jeg er skikkelig innbodd så hjelper jeg litt til. Tror merket heter 'durance' og de selger det i mange av de mindre interiørbutikkene 1
Wednesday Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 CLEAN fresh laundry har også en spray som er beregnet på klær Lukter helt magisk
membla Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Durance heter merket jeg bruker! Putesprayen kan brukes på klær også
luckygal Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2012 Tusen Takk! Jeg skal sjekke ut tipsene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå