Gjest hm? Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Hei! Hvis du kunne velge, ville du ha levd livet ditt på nytt? eller blitt født på ny? Eller bare leve ut dette livet og bli borte for godt? (når man dør)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 jeg tror ikke jeg orker et nytt liv.....holder med det ene jeg har nå. Anonym poster: 76ef78befb54f13b4ce7de7e4b03b590
Gjest Mann29 Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Desverre er jeg nok redd at jeg har enda mange liv igjen å leve etter dette. Men dog et annet sted, en annen person under andre forutsetninger. Jeg vil helst slippe å leve det livet jeg har nå om igjen 1
Gjest hm? Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Nei, dette livet holder i massevis:) og det er pga dette livet er vanskelig nok i seg selv eller slitsomt nok til å ha lyst på et nytt eller ?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Livet mitt er ikke på sitt beste akkurat nå, men jeg har alltid håpet og ønsket at vi har mange liv, men alle er totalt forskjellige. Jeg tenker liksom, kanskje jeg har levd en gang før? Kanskje sjelen min har vært en afrikansk gutt før, og nå er jeg en norsk jente. Haha. Men tror ikke jeg ville valgt å bli født på nytt nei... regner jo med at livet mitt blir bedre etter hvert, så tror jeg er fornøyd nok med dette livet =) Hvis det finnes noe neste liv, så håper jeg jeg blir en amerikansk gutt! haha. Anonym poster: 5fce72e402995c757d4c6590da79654c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Hadde jeg fått muligheten hadde jeg selvsagt levd livet mitt på nytt, hadde også likt å få gått et par år tilbake i livet mitt og fått en ny sjanse. Enkelte feilvalg kan man bli straffet lenge for. Anonym poster: 86f2e921c2c51a271b9a50b452f8a2e1 1
Gjest BabyBlue Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Ja! Jeg er ikke interessert i å dø: verden har så mye spennende foran seg. Bare tenk hvordan ting er om hundre år ++? Skulle gjerne ha blitt gjenfødt etter jeg dør, men siden jeg er ateist og ikke tror på sånt må jeg bare godta at jeg en dag kommer til å forsvinne ut i intet og råtne i bakken. Blæh!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Hadde jeg fått muligheten hadde jeg selvsagt levd livet mitt på nytt, hadde også likt å få gått et par år tilbake i livet mitt og fått en ny sjanse. Enkelte feilvalg kan man bli straffet lenge for. Anonym poster: 86f2e921c2c51a271b9a50b452f8a2e1 Enig. Signerer denne.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 14. juni 2012 #10 Skrevet 14. juni 2012 Ville gjerne levd på nytt, men ikke samme livet en gang til.
Eudyptula Skrevet 14. juni 2012 #11 Skrevet 14. juni 2012 Nei, jeg ville ikke hatt livet mitt i reprise. Ikke fordi det har vært så ille, men fordi jeg ikke liker tanken på å bli minnet på alle mine feilvalg. Jeg foretrekker å legge ting bak meg og gå videre, noe jeg egentlig ikke er flink nok til. Og hvis jeg ikke visste at jeg hadde levd livet tidligere, hva hadde da vært vitsen? Og er jeg først død, er dette neppe noe jeg tenker på.
Arlea Skrevet 14. juni 2012 #12 Skrevet 14. juni 2012 Nei. Rett og slett fordi det er slik jeg alltid har sett på verden (så lenge jeg kan huske): mennesket med et liv og hva man klarer å utrette på den tiden. Jeg har aldri forventet eller ønsket mer.
2shy Skrevet 14. juni 2012 #13 Skrevet 14. juni 2012 Jeg ville ikke levd dette livet om igjen. Jeg angrer i det store og det hele ikke på avgjørelser, traumer, sykdom osv, fordi jeg har vokst sånn på det, og det er det livet handler om. Jeg tror på reinkarnasjon, så det blir flere liv Jeg må understreke at jeg først og fremst tror på et liv før døden, og at det er viktig at man lever det livet man ønsker - uavhengig av hva man tror på i forhold til reinkarnasjon. Om det er å reise jorda rundt, strikke dagen lang, jobbe på en gård, eller leve i sus og dus i Hollywood, spiller ingen rolle, så lenge det er det du selv vil med livet ditt.
Purple Basil Skrevet 14. juni 2012 #14 Skrevet 14. juni 2012 og det er pga dette livet er vanskelig nok i seg selv eller slitsomt nok til å ha lyst på et nytt eller ? Begge deler egentlig, er veldig sliten psykisk pga. ting som skjedde i oppveksten bl.a, og faenskapen ser aldri ut til å ta slutt, så et liv er absolutt nok for meg:)
vinterspeil Skrevet 14. juni 2012 #15 Skrevet 14. juni 2012 Jeg kunne gjerne tenke meg å leve livet mitt på ny, såfremst jeg hadde den "indre modenheten" jeg har i dag ...
2shy Skrevet 14. juni 2012 #16 Skrevet 14. juni 2012 Begge deler egentlig, er veldig sliten psykisk pga. ting som skjedde i oppveksten bl.a, og faenskapen ser aldri ut til å ta slutt, så et liv er absolutt nok for meg:) Livet er ikke ment å være et slit. Jeg forstår så altfor godt hvordan traumer gjør at man blir psykisk utslitt selv lenge etter det har skjedd, og man føler at man bare er i live, men ikke lever, og samtidig har det vondt. Men man KAN komme seg ut av det og nyte livet og alt det har å tilby. Jeg bestemte meg for å ikke la andre menneskers handlinger dikterer hvordan JEG skulle ha det resten av livet. Det er MITT liv, og jeg fortjener å ha det bra og oppleve alt jeg ønsker. For all del, det har krevd jobbing å komme dit, men det er fullt mulig
Envy Skrevet 14. juni 2012 #17 Skrevet 14. juni 2012 Hadde ikke sagt nei takk til en ny sjanse, er en del ting jeg vet jeg definitivt ville gjort annerledes. Men samtidig vet jeg ikke, for det er jo de erfaringene jeg har som har gjort meg til den jeg er i dag, og jeg er egentlig ganske fornøyd slik som ting er nå Men om jeg kunne spolt tiden 2 mnd tilbake hadde jeg vært overlykkelig!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #18 Skrevet 14. juni 2012 JA!! Dette livet, et annet, what ever! Synes livet er så utrolig spennende, så jeg tar det jeg får Anonym poster: 0d249140fcf2639b81cf57c89b1736aa
Gjest Mann29 Skrevet 14. juni 2012 #19 Skrevet 14. juni 2012 Ja! Jeg er ikke interessert i å dø: verden har så mye spennende foran seg. Bare tenk hvordan ting er om hundre år ++? Skulle gjerne ha blitt gjenfødt etter jeg dør, men siden jeg er ateist og ikke tror på sånt må jeg bare godta at jeg en dag kommer til å forsvinne ut i intet og råtne i bakken. Blæh! Den dagen du dør vil du plutselig skjønne at døden eksisterer ikke. Selve du lever videre, selv om kroppen din av kjøtt og blod råtner under jorda. Etter en tid vil du bli gjenfødt og får sjansen til å rette opp feil og dårlige handlinger fra forrige liv
yes2yes Skrevet 14. juni 2012 #20 Skrevet 14. juni 2012 Jeg kunne gjerne gjenlevd dette livet her til hver punk og prikke, for tross mange dødsfall og motgang, er dette livet her fantastisk. Bare naturen og det ukjente i seg selv er nok grunn for meg til å leve dette livet nærmest evig om jeg kunne, og attpåtil kommer familie, folk og dyr som er så kjære. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå