Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har bestilt frisørtime imorgen, og skal farge håret. Har lyst til å få slik farge: spx-0301512.jpg

936full-leona-lewis.jpg

Hva vil dere kalle denne fargen? Og synes dere at det er en helfarge, eller med striper?

Føler av en eller annen grunn at jeg ikke kommer til å få den fargen..

(Har nå lys kommunefarget med noen lyse striper i)

Har tenkt til å ta med bildet til frisøren, men vil allikevel kunne beskrive fargen litt.

Anonym poster: e255b618f1c67212012abc12f7df354b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil se beige/gyllenblond, og helt klart striper. Jeg ville ha lys beigeblond en gang fordi hun i reklamen hadde så fin farge. Det ble ikke som hu i reklamen hadde for å si det sånn, haha. Håret reagerer forskjellig kjemisk fra person til person, men det er jo greit å gi frisøren et bilde likevel så hun får et inntrykk av hva du er ute etter.

Spør deg selv også (og frisøren) om dette er en fargetone (varm) som vil kle dine trekk, og at du ikke syns fargen er fin bare fordi den er fin på nettopp hun som er avbildet. Jeg har kalde trekk og kan ikke ha varm hårfarge.

Skrevet

Takk for svar! (Er jeg som er TS, vet ikke hvorfor jeg trykket på Anonym Bruker)

Jeg tror jeg helt klart kler best varme toner. Hva mener du/dere dette er?

Jeg føler det er varm? Stripene glir så godt inn i håret at jeg nesten ikke ser det er striper.

er det jeg er ute etter!

Skrevet

Dette er helt klart varme toner. Beige er mer nøytral, sand/gyllen er varm farge. Men selv om du kler varme toner så er det jo ikke sikkert at akkurat disse fargenyansene passer deg, kanskje du bør ha lysere/mørkere, umulig å si uten å ha sett deg. Frisøren har dette som fagfelt, så spør :)

Skrevet

Hvordan gikk det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...