Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

OK, et lite mindgame. Se for deg scenen. Du er på vei til/fra utlandet, og skal innom duty free-butikken. Du har bestemt deg for å shoppe litt, men ikke for mer enn ca 1000NOK. Hva hadde du kjøpt?

I dag hadde jeg kjøpt (ca. priser).

*1 l whisky av OK merke-----ca 400NOK

*Parfyme---refill DKNY--------ca 300NOK

*Solpudder Guerlain Terracotta ca 200NOK

*Mascara Flextencils--------------ca 150NOK

OK, det ble litt over, men...

Hvordan ville du valgt? Fra alle avdelinger, ikke bare kosmetikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme og godteri!! :sjarmor:

skal reise i morgen, og skal nok kjøpe med meg litt begge veier tenker jeg!! :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Hehe, jeg reiser snart hjem til Norge på besøk, og da blir det nok også litt begge veier.

Min kjære skal få en HAUG sjokolade i bursdagsgave, av typen håndlaget på delikatessebutikk. I tillegg planlegges filmen "Chocolat" :) Og sikkert noe annet.

God tur til Afrika, jeg er misunnelig (har lyst til å dra til Tanzania før eller siden)

Skrevet

Takk, tror afrika er virkelig spennende.

Og kjærsten blir mest glad for at jeg har sluttet å røyke, så jeg kan kjøpe med røyk til ham!! :lol:

Gjest Tristessa
Skrevet

Hmm. En del sminke og lignende. Skal i taxfreen snart, får se hva jeg kan raske med meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

To flasker god vin og parfyme eller yndlings body lotion.

Skrevet

Ny mascara, ny parfyme (JeanPaulGaultier: Classique), whisky til min kjære, en flaske likør av noe slag og så godteri for resten!!

Skrevet

Jeg ville kjøpt:

Clinque Moisture surge extra

Clinique City block sheer

Og kanskje litt godteri... Det blir nok bare ca 500, men da kan jeg jo spare resten! :wink:

Piglet

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en flaske Bacardi Lemon, en eske lakris og parfyme (Jean-Paul Gaultier)...kanskje noe sminke også...hvis det ble igjen noen penger! Bruker som regel en drøy tusenlapp hver gang jeg labber inn i en taxfree-butikk...eller katalog!! :ler:

Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg kjøper alltid en ny parfyme eller to, og sminke (pudder, øyenskygge, mascara). Er det penger igjen kjøper jeg alkohol.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg prioriterer motsatt :sjarmor:

Først alko, så parfyme. Sminke kjøper jeg heller sjelden på tax free, med unntak av mascara.

Skrevet
Jeg prioriterer motsatt :sjarmor:

Først alko, så parfyme. Sminke kjøper jeg heller sjelden på tax free, med unntak av mascara.

Samma her :D men i tillegg hadde jeg hamstra med meg billig røyk da :oops:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Cognac til sambo,parfyme til meg selv + godteri

Skrevet

jeg hadde kjøpt sigaretter, Sex on the beach og snop. Og parfyme.

Gjest Ethereal
Skrevet

Sex on the beach? hva er DET? (jeg mener av den typen som kan kjøpes)

Skrevet

ferdigblandet drink på flaske *nam* Den er supergod, syns jeg! :D

Sex on the beach på andre måter slipper jeg å betale for å få :lol:

Gjest Étoile
Skrevet

Det nye Chanel one-shot pudderet, og Stella parfymen. Og kanskje litt vin og sjokolade.

Skrevet

Røyk, 3 flasker rødvin (har skapet fullt av sprit fra tidligere taxfreebesøk), Clarins beauty flash, Biotherm Open Eyes mascara, solpudder (YSL?)

Men egentlig pleier jeg ikke handle så mye i taxfreen. Synes det er vel så greit å shoppe ting som er billigere i det landet jeg er, eller merker som ikke finnes i Norge. Lokal vin og sprit f.eks., men også sminke og hudpleie. I England er f.eks. frisørshampoer og stylingprodukter mye billigere enn her. Jeg pleier å handle litt på Lush når jeg er i utlandet. Finnes det produkter fra MAC kjøper jeg det, og i Øst-Europa hvor jeg reiser mest, er Decleorprodukter som regel halv pris av her, så det kjøper jeg gjerne litt av.

(Og på veien hjem må jeg alltid vente 4 timer i Praha el. 6 timer i München og så handler jeg visst litt i taxfreen likevel :oops: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...