Gjest TS Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Hei! Jeg er student og vil gjerne ha sommerjobb i år. Gjerne i butikk eller på et kundesenter o.l. Nå jobber jeg i barnehage og den stenger samtidig med skoler. Trenger ikke bare være sommerjobb men også en jobb hvor jeg kan fortsette til høsten eller hvor det er et langtidsvikariat, fast jobb osv altså ikke bare sommerjobb. Jeg har søkt på en god del siden før jul tenker jeg (altså ikke bare sommerjobb), men ikke blitt innkalt til intervju. Ett intervju ble jeg innkalt til, men den jobbet passet ikke meg. Ellers fikk jeg jobb som ekstravakt i mars men trivdes ikke der og sa opp. Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å få ihvertfall en sommerjobb i år?
Gjest Katten. Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Det er litt vel sent, men jeg ville skrevet ut en del spesifikke søknader og møtt opp i butikker du kunne tenkt deg til å jobbe i.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Du er nok dessverre altfor sent ute for de fleste sommerjobbene. Men det kan jo være du har flaks. Jeg ville i hvert fall ikke brukt tid på å sende søknader nå, bruk heller et par dager og gå innom alle butikker/sykehjem og spør om de har bruk for deg. Lagerjobber kan også være mulig. Ringevikar burde kanskje være mulig å oppnå. Men du bør gjøre det i morgen den dag! Lykke til Anonym poster: 9f6fcf4145cdc708310223abaa7c0278
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Stuepiker på hotell trenger de alltid nå i sesongen. Det er alltid mange som er syke på sånne steder Anonym poster: 19e150bda50fc6ae091532751c26efb8
Miah Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 (endret) For sent? Det legges fortsatt ut en del jobbannonser. Ikke mange, men ser nye hver dag. Ikke akkurat toppjobber, men det er sommerjobber sjeldent. Eventuelt kan du søke på en eller annen lokal fabrikk? Egentlig litt sent til de også, men mange annonserer ikke at de søker etter folk fordi folk pleier å søke selv. Slik er det her jeg bor, og jeg har jobbet på en lokal fabrill tre sommere på rad nå. God lønn, men til tider svært kjedelig og monotont. Men funker fint i 4 uker. Tenk litt utradisjonelt! Endret 14. juni 2012 av Miah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå