Gå til innhold

Lampe uten ledning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet en utrolig fin krystall lampe jeg MÅ HA!!!

Men den er uten ledning.... og butikken babla om et eller annet, med hadde visstnok ikke disse ledningene....

Har ikke tak med ferdig montert sånn greie til å ha lamper på, jeg har bare ledning med kontakt :(

Er det noen som vet om jeg kan montere denne lampa uten ledning, dersom jeg finner en type ledning som passer?? Og i så fall hvordan ledning er dette?

Håper noen kan svare meg på dette, denne lampen er virkelig drømmelampa!!

Anonym poster: 7d0beec5f4cfd00a779ccb40c1b57beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg har skjønt, så selges de fleste lamper uten ledning.

Regner med at så lenge du får tak i en eller annen ledning som passer lampen, så må det gå helt fint?

Du må jo ikke kjøpe begge deler i den samme butikken..

Hva slags ledning må du spørre butikken om, tenker jeg ?

AnonymBruker
Skrevet

Så vidt jeg har skjønt, så selges de fleste lamper uten ledning.

Regner med at så lenge du får tak i en eller annen ledning som passer lampen, så må det gå helt fint?

Du må jo ikke kjøpe begge deler i den samme butikken..

Hva slags ledning må du spørre butikken om, tenker jeg ?

Tusen takk for svar :-)

Ja, det kan godt hende de feste lamper selges uten ledning... lampa jeg har nå er mange år gammel, og var i leiligheten da jeg kjøpte den.

Da satser jeg på det! Får gå å høre nøyere med butikken om hva slags ledning de snakket om... Trudde dette egentlig var umulig, for trudde at enkelte lamper ikke "passet" til ledninger, at man rett og slett måtte ha sånn ferdigmonterte greier i taket uten synlig ledning. Men mye mulig jeg surrer fælt :-)

Anonym poster: 7d0beec5f4cfd00a779ccb40c1b57beb

Skrevet

Ledning kan du også få på butikker som Expert. De har rull med ledning så kjøper du så mange meter som du trenger + et støpsel. Det er sikkert en "sukkerbit" på lampen som du fester ledningen til.

Du kan også kjøpe en spesiell dobbeltsidig tape til å feste ledningen i taket med. Dette mener jeg å huske at jeg også kjøpte i samme butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...