AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Skal i bryllup i sommer og lurer på hva jeg kan gi i gave. Det er mitt søskenbarn som gifter seg men vi har ikke så mye kontakt utenom det vanlige konfirmasjon/begravelse/bursdager. Dette er også mitt første bryllup og de har ikke lagt fram at de ønsker seg noe spesielt. I tilleg har jeg knapt møtt mannen og det er vanskelig å finne på noe siden jeg ikke vet hva de liker. Det eneste jeg vet er at jeg ikke har lyst til å gi penger. Jeg har satt en grense på ca600kr siden jeg er student, men summen er egentlig ikke så viktig. Jeg gir heller en bra/gøyal gave til 200 enn noe fancy til 600. Jeg hadde planlagt å strikke en duk i kunstrikk men nå har tiden gått fra meg siden jeg egentlig glemte helt av gaven midt i eksamenskjøret. Jeg tar imot alle tips med takk Anonym poster: 1c421ffe4147a3e2067a0720f060577d
Wednesday Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 du kan jo høre på f eks tilbords om de har registrert noen gaveønsker
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg kan sjekke:) er det noe som registreres sentralt? Siden jeg bor på helt annen kant av landet enn de gjør. Anonym poster: 1c421ffe4147a3e2067a0720f060577d
Wednesday Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 ja det registreres i hele kjeden, så du kan sjekke det i hvilken som helst butikk