FangeLiv Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har fått et nettbrett produsert av samsung, og får ikke til å komme inn i app storen. Siden står bare å laster og laster. Fikk tips om at det vil fungere hvis jeg oppretter google+konto. Men må jeg virkekig det? Er ikke så interessert i å ha google+, er heller ikke med i andre nettsamfunn. Noen som har erfaring med dette brettet?
Amens Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har Samsung nettbrett og igår var det FRYKTELIG tregt på PlayStore. På Samsung mobilen gikk det like raskt som vanlig. Jeg bruker ikke Google+. Har vel en konto ett sted, men ikke som jeg har logget på med på noen av dingsene mine. Men på en annen side så er det jo ikke direkte ulogisk at de har gjort det slik at Google+ brukere blir prioritert ved mye pågang... Bare utrolig teit
Zzyzx Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg vet ikke hvorfor det går treigt, men du trenger ikke opprette en google+-konto. Så lenge du har en google-konto i det hele tatt så har du faktisk også google+ og alle de andre tjenestene til google. Så jeg tror ikke det er der problemet ligger. Det kan hende serverne er treige, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå