cindarella Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg kjøpte iphone 4s på eplehuset i Bergen med netcom i januar, binding i ett år. Jeg har regnet på det, og det vil lønne seg for meg å betale bruddgebyret og skifte tilbake til onecall som jeg hadde før enn å fortsette å ha netcom et halvt år til. Regningene blir veldig dyre nå. Spørsmålet er bare hvordan jeg går frem? Må jeg kontakte netcom å si at jeg ikke vil være kunde, eller er det nok å bare bestille på onecall sine sider så fikser de resten? Får vel en faktura i posten med resterende beløp (nedbetaling av tlf) fra netcom. Lurer også på om telefonen er operatørlåst på noen måte, at jeg ikke kan sette i simkortet frå onecall.. Noen som vet/har gjort det samme?
Panter mannen Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Du trenger ikke gjøre noe i forhold til Netcom. Bare bestill abonnement hos Onecall med portering av nummeret ditt, så ordner de resten. Du vil få en faktura fra Netcom med bruddgebyret. Når den er betalt får en en kode som du taster inn på telefonen før du kan bruke den med Onecall abonnementet
cindarella Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2012 Takk for svar! Vil jeg da være uten telefon en periode? Eller virker netcom-abonnementet helt til jeg taster inn denne koden som jeg får etter betalt faktura?
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Det skal gå sømløst å bytte abonnement. Å gå en dag uten telefon er jo uhørt i dagens samfunn, så da ville aldri folk byttet abonnement.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå