AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Hei! trenger hjelp til å kjøpe nye produkter. huden min har vært helt på tur i det siste og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjør, Har hatt kviser siden jeg var 12 år gammel og jeg er så lei og det ødelegger alt av selvtillit, vet det er mange som kjenner seg igjen med det.... jeg har fet og uren hud, men den er dehydrert og sensitiv. kanskje jeg har missforstått, men dette jeg leste meg til. Har alltid trodd jeg har hatt kombinert men tror dette er feil. Blir lett blank i t-sonen og haken i løpet av dagen. Har kviser som regel langs kjeven og noen ganger i kinnene (men for øyeblikket i panne, hake, nesevinger, kinn og kjeven)Blir stram i ansiktet etter en dusj og uten fukt. mye sorte prikker og nupper ved nesevingene og velig rød. Er veldig rød og ekkel i andre deler av ansiktet også + arr. Min hudpleie rutine akkuratt nå er bare rot fordi jeg er i panikk, men vanligvis så den slik ut: Rens: Decleor cleansing foam Toner: decleor toner (den rosa) Serum: md renewal serum Dagkrem: Decleor harmoni calm Nattkrem: Decleor White C+ Denne rutinen har jeg hatt i 4-5 måneder og ingenting har blitt bedre og var bedre før jeg startet. Så tenker å prøve matis kombinert med M.D nå. Klarer liksom ikke gi helt opp på Renewal serum leser så mye bra. Har noen noe tips om rens, toner og kremer jeg burde kjøpe i kombinasjon med renewal serumet??? eller historier de vil dele i forbindelse med huden sin, kjør på! Huff langt innlegg! håper virkelig på svar. :) Anonym poster: e6545495ed8f4164465ad6b913ac9b98
louisefa Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Vet iallefall at billige våtservet for ansiktet er veldig dårlig for huden. Bra med noen som er litt dyrere og ett kjent merke og godt rykte. Vet at hvis man sliter veldig med kviser, så kan man få ett eller annet hos legen. Men, lykke til
terri Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Jeg kan bare snakke av personlig erfaring, men jeg ville gått over til MD. Jeg har akkurat begynt å bruke matis selv, men har ikke nok erfaring med produktene til og anbefale merket. Til gjengjeld vet jeg mange skryter av Matis sine produkter for sensitiv hud Uansett ville jeg gått bort fra decleor. Det er en veldig bra serie, men jeg de har hovudfokus på fukt, ikke urenheter. Nå går jeg på en kvisemedisin som gjør meg veldig tørr og sensitiv, og jeg har opplevd å få urenheter av decleor (fuktighetsmaske). Før var jeg ekstrem fet i huden, og hadde endel kviser, kan ikke si at noe produkt fungerte 100 prosent, men jeg såg en viss forbedring av MD. Om plagene dine er store, ville jeg tatt en tur til legen. vil anbefale deg å ta en titt på rosehip oil/nyperoseolje. Den inneholder vitamin A eller retinol, og dette hjelper mot uren hud. (vitamin a er i mange produkter som skal motvirke kviser). Den fukter og gir huden en fin glød, men på samme tid trekker den raskt inn i huden, og er ikke fet.
Gjest showhoe Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Har samme hudproblem!! Syns dermalogica serien er god. Har fått den anbefalt av hudpleier jeg går til for arra mine. Billig drit fra matbutikk, apotek eller bodyshop fungerer ikkepå meg. Heller ikke dyyyre fra parfymerier. Det e kun demalogica serien jg har vært fornøyd med Men anbefaler en time hos proff hudpleier for å få skreddersydd en behandling til din hud. Jeg bruker special cleansing gel morgen og kveld fra dermalogica. Energising gel fra decleor, skin smoothing cream fra dermalogica (både dag og natt) og anti-bac cooling mask også fra dermalogica (1-2 ganger i uka. Oftere når jeg har mensen). I tillegg bruker jeg mineralsminke til hverdags (viktig da å bruke bakteriespisende primer under foundation. Bare minerals sin er veldig god)
hmkj Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Jeg kan bare snakke av personlig erfaring, men jeg ville gått over til MD. Jeg har akkurat begynt å bruke matis selv, men har ikke nok erfaring med produktene til og anbefale merket. Til gjengjeld vet jeg mange skryter av Matis sine produkter for sensitiv hud Uansett ville jeg gått bort fra decleor. Det er en veldig bra serie, men jeg de har hovudfokus på fukt, ikke urenheter. Nå går jeg på en kvisemedisin som gjør meg veldig tørr og sensitiv, og jeg har opplevd å få urenheter av decleor (fuktighetsmaske). Før var jeg ekstrem fet i huden, og hadde endel kviser, kan ikke si at noe produkt fungerte 100 prosent, men jeg såg en viss forbedring av MD. Om plagene dine er store, ville jeg tatt en tur til legen. vil anbefale deg å ta en titt på rosehip oil/nyperoseolje. Den inneholder vitamin A eller retinol, og dette hjelper mot uren hud. (vitamin a er i mange produkter som skal motvirke kviser). Den fukter og gir huden en fin glød, men på samme tid trekker den raskt inn i huden, og er ikke fet. Okei, ja tror jeg skal gå bort ifra decleor, mistenker produktene gir meg kviser.. bestillt Md Critical care repair complex tenkte å bruke bare denne noen dager å se om ting bare roet seg litt ned, for har en del sår etter kvisene også. også starter jeg på diane igjen. også Hva slags medisin går du på? fungerer det? Vært hos legen flere ganger, ikke så mye han får gjort..:/ også vært hos bunæs hudpleier og gikk på obagi lenge, etter et år med sår, flassing og masse kviser ga det seg for en periode så kom det tilbake. Den oljen skal sjekkes ut, takk:-)
hmkj Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Har samme hudproblem!! Syns dermalogica serien er god. Har fått den anbefalt av hudpleier jeg går til for arra mine. Billig drit fra matbutikk, apotek eller bodyshop fungerer ikkepå meg. Heller ikke dyyyre fra parfymerier. Det e kun demalogica serien jg har vært fornøyd med Men anbefaler en time hos proff hudpleier for å få skreddersydd en behandling til din hud. Jeg bruker special cleansing gel morgen og kveld fra dermalogica. Energising gel fra decleor, skin smoothing cream fra dermalogica (både dag og natt) og anti-bac cooling mask også fra dermalogica (1-2 ganger i uka. Oftere når jeg har mensen). I tillegg bruker jeg mineralsminke til hverdags (viktig da å bruke bakteriespisende primer under foundation. Bare minerals sin er veldig god) Ja du liker dermologica? har litt angst for å prøve det igjen, har bare minner fra jeg gikk på den clean start serien og det gikk aldri bra... Men husker de luktet godt da, hehe Ja mineral sminke bruker jeg også, nettopp begynt på L.A minerals har ikke brukt det så lenge men hittil annbefaler jeg det! dekker godt og holder deg matt hele dagen og ser naturlig ut. redningen min i disse dager! Hva slags primer bruker du?
Gjest Twinklefart Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Decleor gir meg urenheter fordi jeg er sensitiv ovenfor fruktsyrene. Bruker en blanding av MDf, matis og dermalogica. Men om du er var for lukter så hold deg unna dermalogica sin smoothing cream, den er veldig god men den lukter akkurat som pølser, og lukten forsvinner ikke.
Gjest showhoe Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 Ja du liker dermologica? har litt angst for å prøve det igjen, har bare minner fra jeg gikk på den clean start serien og det gikk aldri bra... Men husker de luktet godt da, hehe Ja mineral sminke bruker jeg også, nettopp begynt på L.A minerals har ikke brukt det så lenge men hittil annbefaler jeg det! dekker godt og holder deg matt hele dagen og ser naturlig ut. redningen min i disse dager! Hva slags primer bruker du? Primeren heter prime time oil control fra bareminerals. Syns den er veldig god Jeg bruker bareminerals serien i sminke, men tror jeg har lyst å prøve andre merker ettersom jeg blir tom. Har høtr at foundationen til bare minerals ikke er en av dem beste. Glo minerals har jeg hørt mye bra om
Gjest showhoe Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 Decleor gir meg urenheter fordi jeg er sensitiv ovenfor fruktsyrene. Bruker en blanding av MDf, matis og dermalogica. Men om du er var for lukter så hold deg unna dermalogica sin smoothing cream, den er veldig god men den lukter akkurat som pølser, og lukten forsvinner ikke. Haha pølser faktisk. Du må ha En spesiell luktesans.
hmkj Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Decleor gir meg urenheter fordi jeg er sensitiv ovenfor fruktsyrene. Bruker en blanding av MDf, matis og dermalogica. Men om du er var for lukter så hold deg unna dermalogica sin smoothing cream, den er veldig god men den lukter akkurat som pølser, og lukten forsvinner ikke. Okei. hmm hva er fruktsyre egentlig? er dette noe decleor bruker mye i sine produkter? Pølselukt i ansiktet frister lite egentlig !
iskaffe Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Det er nok kjempeindividuelt hvordan de forskjellige hudproduktene virker inn på folk. Jeg bruker MD Formulations, og etter noen måneder har mange av de dype "cyste"-kvisene forsvunnet. var plaget i flere år med kviser mellom øyebrynene, men nå har de forsvunnet! Men... som erstatning er jeg nå litt lettere plaget med white-head aktige nupper på kjeven. Var aldri der før jeg begynte med MD. Men men! Heller det enn store kviser. Ellers så fikk jeg nesten en revolusjon da jeg begynte å ta nattlysolje. Har du prøvd det? Det skal vistnok hjelpe på å få hormonene i balanse. Og hormoner er jo ofte en årsak til kviser. For første gang i mitt voksne liv har jeg kvisefrie perioder! De har ikke forsvunnet helt, men satser på at det blir bedre etterhvert. Har vært litt slapp på å ta oljen i det siste.
hmkj Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 Det er nok kjempeindividuelt hvordan de forskjellige hudproduktene virker inn på folk. Jeg bruker MD Formulations, og etter noen måneder har mange av de dype "cyste"-kvisene forsvunnet. var plaget i flere år med kviser mellom øyebrynene, men nå har de forsvunnet! Men... som erstatning er jeg nå litt lettere plaget med white-head aktige nupper på kjeven. Var aldri der før jeg begynte med MD. Men men! Heller det enn store kviser. Ellers så fikk jeg nesten en revolusjon da jeg begynte å ta nattlysolje. Har du prøvd det? Det skal vistnok hjelpe på å få hormonene i balanse. Og hormoner er jo ofte en årsak til kviser. For første gang i mitt voksne liv har jeg kvisefrie perioder! De har ikke forsvunnet helt, men satser på at det blir bedre etterhvert. Har vært litt slapp på å ta oljen i det siste. Så bra!! Bedre med litt whiteheads enn store kviser ja, og da har du jo kommet et steg videre og kanskje etterhvert kan bli kvitt whiteheadsene også:-) Det ble jeg glad for at du skrev, for jeg fikk nettopp min første boks med nattlysolje i posten igår, da skal jeg fortsette med det:)) Har bestillt nye produkter nå og det meste er matis for nå er sommeren her og sterke produkter og sol fungerer dårlig. Kjøpte Md sin critical care repair complex da, vurderer å bruke den om natten vet du om det er en god ide?
Gjest Tigress Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Du brukar ikkje rett og slett litt for mykje produkt, då? Har du sensitiv hud er det kan hende lurt å la huda vere mest mogleg i fred?
Isola2 Skrevet 15. juni 2012 #14 Skrevet 15. juni 2012 Har slitt med kviser omtrent hele livet. Har prøvd ALT. Virkelig ALT. Fra dyrt til billig. Jeg trener regelmessig og spiser sunt og nesten ikke sukker i det hele tatt. Men kvisene dukker like stanhaftig opp. Det ENESTE som har fungert på meg er ppillen Diane. Etter at jeg begynnte med den har jeg knapt kviser lengre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå