Gå til innhold

Vanskelig å finne ei skikkelig kvinne.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble nylig singel fordi dama ikke levde opp til mine krav, som ingen gjør. Vanskelig å finne en kvinne som tilfredstiller meg både mentalt og fysisk.

Jeg vil at hun skal være femi. Altså, glad i å lage mat, vaske opp og holde huset rent. Ikke fordi jeg ikke kunne gjort det selv, men jeg syns det er sexy med en kvinne som tar ansvar for huset og dets oppgaver.

Hun skal helst ikke være for oppslukt av diskusjoner og spørre meg om min mening om alt mulig uinteressant. Skal hun først diskutere er det kun politikk, religion og sport. Resten vil jeg ikke høre snakk om.

Hun må ikke være for kosete eller klengete. Gi meg mitt space. Kosepress er det værste jeg vet, og blir hun masete om det takler jeg ikke. Derfor bør hun være initsiativrik til sex i stedet for å mase om kos i tide og utide, som sikkert kan føre til litt kos etterpå. Men pliktkos er jeg ikke interessert i.

Er dette såurimlig? Fler det er så angt mellom de bra damene, og er i ferdm med å gi opp. :/

Anonym poster: eba06a09dc05c26914b5c362129e8b47

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å hva skal DU gjøre i huset da? og hvorfor skal hun følge dine vink? tenk om hun vil ha litt kos som ikke fører til sex innimellom.

Egoist much?!..

Anonym poster: cbeeefdeda491d974c51c7b1336f032e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ble nylig singel fordi dama ikke levde opp til mine krav, som ingen gjør. Vanskelig å finne en kvinne som tilfredstiller meg både mentalt og fysisk.

Jeg vil at hun skal være femi. Altså, glad i å lage mat, vaske opp og holde huset rent. Ikke fordi jeg ikke kunne gjort det selv, men jeg syns det er sexy med en kvinne som tar ansvar for huset og dets oppgaver.

Hun skal helst ikke være for oppslukt av diskusjoner og spørre meg om min mening om alt mulig uinteressant. Skal hun først diskutere er det kun politikk, religion og sport. Resten vil jeg ikke høre snakk om.

Hun må ikke være for kosete eller klengete. Gi meg mitt space. Kosepress er det værste jeg vet, og blir hun masete om det takler jeg ikke. Derfor bør hun være initsiativrik til sex i stedet for å mase om kos i tide og utide, som sikkert kan føre til litt kos etterpå. Men pliktkos er jeg ikke interessert i.

Er dette såurimlig? Fler det er så angt mellom de bra damene, og er i ferdm med å gi opp. :/

mente du skikkelig kvinne eller nikkedukke?

Anonym poster: aa89e2fbb5320d0425b419ad67f42978

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

jeg matcher kun på det. så kansje ikke så rart det er langt mellom damene.

Anonym poster: 50f13341e75c6b973a41b439841b8192

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror det finnes slike damer...hvis du tar en tidskapsel tilbake til 50-tallet

• Liker 6
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Med de skjematiske og til dels kliniske kravene tror jeg det er du som skal gå litt i deg selv i stedet for eventuelt å klandre verden rundt deg for at du ikke finner "den rette".

Endret av Gorgonzola
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så mange krasse svar?

"Men hva får det til å "klikke" hos meg? For det første må han som sagt ha en del mellom ørene, for det er fryktelig slitsom å måtte forklare alt jeg mener hele tiden. Liker en god diskusjon, og liker at jeg føler meg forstått.

For det andre må han være handyman. Men det er ikke fordi jeg synes det er praktisk med en handyman, men rett og slett fordi jeg synes det er sexy med en praktisk anlagt mann.

Så må han også være omsorgsfull, med måte. Han må ikke være redd for å vise at han bryr seg, og han må like å kose. Men han skal heller ikke være en tøffel som hopper når jeg sier hopp.

Og til slutt må han ha et utseende som tenner meg. Hva det utseende er kan jeg ikke svare på, for det har vist seg å være så mangt. Men en rød tråd er vel at han er litt aktiv og har et utseende som bærer preg av det."

Ingen reagerte på dette. Dobbeltmoralsk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare ute etter å provosere, kan ikke du få deg en hobby eller noe, slik at dagene dine blir mer meningsfulle? Å sitte på kvinneguiden og trolle kan vel ikke være så meningsfullt, eller hva?

Anonym poster: 4d0482d574caf23b4b1c38e834abcabe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Okei, hun skal ta seg av huset, ikke ville diskutere (?) og ikke ville kose? Hva med å få seg en hushjelp? Eller en robot?

Anonym poster: ddbae363f0bc4c169cca34213b1dc5aa

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Liker en god diskusjon, og liker at jeg føler meg forstått.

For det andre må han være handyman. . det er sexy med en praktisk anlagt mann.

Så må han også være omsorgsfull, med måte. .Men han skal heller ikke være en tøffel som hopper når jeg sier hopp.

..han ha et utseende som tenner meg. ..t han er litt aktiv og har et utseende som bærer preg av det."

Ingen reagerte på dette.

Som forventet egentlig, kvinner har mer rom for aksept når det kommer til "krav" til en partner.

Dobbeltmoralsk.

Også som forventet, det er ikke noe nytt.

• Liker 3
Skrevet

Du får ta deg en tur til Thailand.

• Liker 3
Gjest Fiolett
Skrevet

Noen ganger blir jeg engstelig for at TS i ymse tråder egentlig er han jeg er forelska i, at jeg bare har fått feil inntrykk av ham og at ting egentlig skurrer. I dette tilfellet håper jeg virkelig ikke at jeg er forelska i deg, TS, hvis du er så bastant i kravene dine. Hva med å være en hel haug mer åpen og mindre kritisk?

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Ja, noe sier meg at du ender opp med ei "importert" kjerring ;)

• Liker 3
Skrevet

Hva med å gi opp? :)

Hehe, kg elsker sånne her tråder. Hva med å lage en profil på en dating side hvor du forteller om kravene dine, slik at den eventuelle dama vet du hva du leter etter.

AnonymBruker
Skrevet

i'm calling bullshit on this one!

Sexy? really? Du er bare lat.

Føler at sexy er et ord man bruker for å få folk til å gjøre ting de egentlig ikke vil.

Hva er sexy med å stå foran en varm ovn, rydde,skrubbe,vaske osv?

"neida,det er sexy kjære!"

"ok ,pus,da så!!"

Anonym poster: e7a84fb607af1d8a9ad79b853bd0c6a6

• Liker 3
Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er ofte ikke så lett å få seg en skikkelig kvinne for en skikkelig mannssjåvinist.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror det finnes slike damer...hvis du tar en tidskapsel tilbake til 50-tallet

Så du innrømmer at den forrige generasjonen kvinner var bedre og mer energiske enn dagens latsabber?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du innrømmer at den forrige generasjonen kvinner var bedre og mer energiske enn dagens latsabber?

Jeg er enig,men det er fordi menn var menn og ikke klaget små guttunger, de fikset jobb,familie liv og var gode samfunnsborgere:)

Ikke smågutter som klager på at de ikke finner jenter på nettet...

Ekte gentelman har død ut.

Anonym poster: e7a84fb607af1d8a9ad79b853bd0c6a6

Skrevet

Du får ta deg en tur til Thailand.

Hvorfor det? Tror du virkelig at kvinnene der er slik TS ønsker seg?

Noen er sikkert det, akkurat som norske kvinner også kan være slik, men tro du meg...thailandske kvinner kan ha et skikkelig temperament også i tillegg til å være selvstendige.

Ja, kanskje du kan kue en thailandsk kvinne i en stund, men når hun lærer språket og blir mer selvstendig i sitt nye land så vil hun nok garantert forlate deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...