Sheba Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Hei! Er det noen som har opplevd at pus er helt ørsk etter klorin? Min gamle pus ble helt tussete når jeg f.eks. la i bløt kluter i vann med klorin i. Han slikka hendene mine etter at de hadde vært i klorvannet til den store gullmedaljen :-? Nå har jeg oppdaget at nypusen er akkurat like håpløs, han slikker og slikker meg etter at jeg har vært i kontakt med klorvann, og i går så gikk han opp på oppvask-kummen og fisket tak i den nyklorede kluten som hang der, stakk av gårde med den og lå og tafset og bet på den til jeg fikk tak i kluten igjen. Det var hull i kluten, og jeg tror nok at han rett og slett har spist opp en liten bit klut. Han var imidlertid i fin form og sprek som bare det i dag tidlig, men jeg blir jo litt engstelig allikevel. Kan det være farlig? :o
Sheba Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2004 Pus er fortsatt frisk og sprek, gudskjelov! :D Men heretter så blir det adskillig strengere regler for oppbevaring av kloret tøy...
Miss Marple Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Vår kjære pus er ikke så veldig glad i klorin, men maling deriomot og peppermyntelukt. Ganske merklig...
Felicia Femina Skrevet 15. februar 2004 #5 Skrevet 15. februar 2004 Klorin skal likne en hunnkatts løpetidslukt. No wonder guttepusene går av skaftet...
Saeria Skrevet 15. februar 2004 #6 Skrevet 15. februar 2004 Vår kjære pus er ikke så veldig glad i klorin' date=' men maling deriomot og peppermyntelukt. Ganske merklig...[/quote'] Har du noen gang prøvd å gi katten din Catnip eller kattemynte som mange kaller planten? Katter elsker det. Vår katt ble helt tussete første gang han kjente lukta fra tørket catnip som vi hadde kjøpt i dyrebutikken. Du kan også få catnip spray. Mange katteleker er innsatt med det, og katter pleier å elske de lekene. Hvorfor vet jeg ikke, men katter spiser kattemynte hvis de kommer over det i naturen. Tørket catnip lukter peppermynteaktig, så kanskje det er derfor pusen din liker den lukta. :D
Sheba Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2004 Klorin skal likne en hunnkatts løpetidslukt. No wonder guttepusene går av skaftet... Jøss :o Da skjønner jeg jo litt mer da. Eller på den annen side kanskje ikke - gamlepus var som sagt også helt ørsk etter klorin, men han var da så kastrert som det går an å få en katt... :o Kanskje han ikke var så kastrert som vi trodde..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå