Sheba Skrevet 6. februar 2004 #1 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei! Er det noen som har opplevd at pus er helt ørsk etter klorin? Min gamle pus ble helt tussete når jeg f.eks. la i bløt kluter i vann med klorin i. Han slikka hendene mine etter at de hadde vært i klorvannet til den store gullmedaljen :-? Nå har jeg oppdaget at nypusen er akkurat like håpløs, han slikker og slikker meg etter at jeg har vært i kontakt med klorvann, og i går så gikk han opp på oppvask-kummen og fisket tak i den nyklorede kluten som hang der, stakk av gårde med den og lå og tafset og bet på den til jeg fikk tak i kluten igjen. Det var hull i kluten, og jeg tror nok at han rett og slett har spist opp en liten bit klut. Han var imidlertid i fin form og sprek som bare det i dag tidlig, men jeg blir jo litt engstelig allikevel. Kan det være farlig? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. februar 2004 #2 Del Skrevet 8. februar 2004 Kan det være farlig? :o Ja. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 9. februar 2004 Pus er fortsatt frisk og sprek, gudskjelov! :D Men heretter så blir det adskillig strengere regler for oppbevaring av kloret tøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Vår kjære pus er ikke så veldig glad i klorin, men maling deriomot og peppermyntelukt. Ganske merklig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Femina Skrevet 15. februar 2004 #5 Del Skrevet 15. februar 2004 Klorin skal likne en hunnkatts løpetidslukt. No wonder guttepusene går av skaftet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. februar 2004 #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Vår kjære pus er ikke så veldig glad i klorin' date=' men maling deriomot og peppermyntelukt. Ganske merklig...[/quote'] Har du noen gang prøvd å gi katten din Catnip eller kattemynte som mange kaller planten? Katter elsker det. Vår katt ble helt tussete første gang han kjente lukta fra tørket catnip som vi hadde kjøpt i dyrebutikken. Du kan også få catnip spray. Mange katteleker er innsatt med det, og katter pleier å elske de lekene. Hvorfor vet jeg ikke, men katter spiser kattemynte hvis de kommer over det i naturen. Tørket catnip lukter peppermynteaktig, så kanskje det er derfor pusen din liker den lukta. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 17. februar 2004 Klorin skal likne en hunnkatts løpetidslukt. No wonder guttepusene går av skaftet... Jøss :o Da skjønner jeg jo litt mer da. Eller på den annen side kanskje ikke - gamlepus var som sagt også helt ørsk etter klorin, men han var da så kastrert som det går an å få en katt... :o Kanskje han ikke var så kastrert som vi trodde..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå