AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har nå fullført studiene og er klar for arbeidslivet. Eller klar og klar. Jeg kjenner at jeg egentlig er både redd og nervøs. Redd for å ikke gjøre jobben min skikkelig, nervøs for at jeg skal dumme meg ut. Føler at nå skal jeg jo egentlig kunne det jeg skal jobbe med siden jeg har studert i tre år. Syns at alle andre i klassen min gleder seg kjempemasse til å begynne å jobbe. Jeg merker at jeg nå skal ut av en komfortsone. Er det bare jeg som gruer meg til å jobbe etter endt utdannelse? Anonym poster: ea63164affda8076eaa1304df9e0619c 1
Sunshower Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Det er veldig vanlig å ha de følelsene der, man går jo inn i en ny del av livet. De fleste arbeidsgivere tar hensyn til nyutdannede i forhold til litt ekstra oppfølging, det går nok veldig bra skal du se Men du burde være forberedt på at det kan være tøft til å begynne med, er mye nytt man skal sette seg inn i 1
Gjest Doh Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er kjempenervøs Er så vant til å studere så blir veldig skummelt å plutselig gjøre en jobb for andre og måtte prestere på en helt annen måte. Tror det er ganske vanlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå