Gå til innhold

Vanlig å kjøpe gave til ansatt i bhg som slutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av de ansatte i bhg til gutten vår skal slutte etter å ha jobbet der et år. Vi har likt henne veldig godt. Er det vanlig å kjøpe en liten gave til henne da? Evt hva? Det hadde vel vært mest naturlig å gå sammen med de andre foreldrene om dette, men vi har ikke så mye kontakt med dem, annet enn småprat ved henting og levering. Hva er vanlig? Er takknemlig for svar :)

Anonym poster: 4e3c877e0f18cf040e7cd39e2624485a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt rart dersom bare din familie kjøper gave til henne, det er noe som flere bør gå sammen om. Eventuelt kan du jo skrive et kort/brev til henne og takke henne for tiden som har vært o.l.

Skrevet

Du kan jo skrive kort som snøfnugg88 sier,en ide er å be alle på avdelingen skrive under,så fikse en liten gave:)

Ho blir glad enten det er vanlig eller ikke;)

Skrevet

Jeg fikk ikke noen fellesgave, men familiene kom med blomster, sjokolade, et krus, en bamse og andre koselige småting!:rodmer:

Og ikke minst, kort og tegninger fra barna, noen av foreldrene skrev også hvor mye jeg hadde betydd for deres barn etc! :hjerte:

Gjest silja
Skrevet

Jeg syns det var veldig koslig med gaver da jeg sluttet i barnehagen. Fikk ltt forskjellig, men den koseligste gaven var en liten boks med hjemmelagde karameller, bilde av gutten jeg fikk gaven av, en tegning og en deilig håndkrem + en liten hilsen fra forelrene. Den gaven var kjempekoslig!Han var liksom gutten min han!

Så fikk jeg en kopp, to blomsterbuketter, en vin og sjokolade.

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig eller ikke vet jeg ikke, men utrolig koselig å få. Jeg har ikke sluttet i bhg, men jobbet i mange år, og fått noen småting til sommer-eller julegaver. Mange er av Typen 10kr ting, men jeg har tatt vare på de fleste, og det er utrolig koselig når jeg henger opp julepynten og finner en bitteliten engel som minner meg om et barn jeg fulgte i mange år i bhg.

Anonym poster: 9ac931e06300bcc92c5143ec6f9bc78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...