Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere klær?

Anbefalte innlegg

Gjest Swipper
Skrevet

Ja hvor ofte vasker dere klær? Jeg syns jeg vasker klær hele tiden og er så dritt lei. Har jeg for lite klær i skapet så jeg må vaske hele tiden for å ha noe rent å ha på meg eller er det normalt å vaske så mye. Jeg tar hvertfall en maskin om dagen. Og vi er bare 2 personer. I tillegg bruker samboeren min egne arbeidsklær på jobb som kun vaskes en gang i uka så er ikke der all skittentøyet kommer fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-3 ganger i uka. 2 voksne og et barn med delt omsorg.

AnonymBruker
Skrevet

1 gang i uka eller 1 gang annenhver uke. Av og til 2 ganger i uka.

Alene.

Anonym poster: 61a479b3cec77607cff385ba5654c233

Skrevet

Her er vi to store og to små, og jeg tror det går gjennomsnittlig en maskin om dagen. Men dette inkluderer vask av fotballtøy, skittent yttertøy/regntøy, gymtøy etc. som blir ekstra pga barna. En maskin om dagen på to voksne, hvorav en har eget arbeidstøy, syns jeg hørtes mye ut.

Jeg har riktignok vaskemaskin med stoooor trommel, så jeg sparer kanskje inn noen runder med vask der.

Kanskje du rett og slett må ta deg en shoppingtur :jepp:

Gjest SnowLeopard
Skrevet

1-2 ganger i uka. 1 person, men trener mye, så går gjennom endel treningsklær ila. en uke. Har også hest, så blir endel stallklær som må vaskes også.

Gjest Swipper
Skrevet

Kanskje du rett og slett må ta deg en shoppingtur :jepp:

Var det jeg ville høre, haha! Nei spørs om jeg ikke må gjøre det. Går jo veldig mye vann og strøm hver gang jeg skal vaske noe. Ikke minst plass til å henge opp det våte tøyet.

Skrevet

Ca 1 gang om dagen, vi er to voksne.

Klär ca 3 dager i uka

Sengetöy 1 gang i uka

Håndklär 1 gang i uka

Undertöy 1 gang i uka

Kluter osv 1 gang i uka

Skrevet

En eller to omganger per dag.

To voksne og fire barn.

Vaskingen er jo ikke noe arbeid i det hele tatt, det er verre med berget av tørt tøy som bare vokser og vokser... :sprettoy:

• Liker 2
Gjest Swipper
Skrevet

En eller to omganger per dag.

To voksne og fire barn.

Vaskingen er jo ikke noe arbeid i det hele tatt, det er verre med berget av tørt tøy som bare vokser og vokser... :sprettoy:

Det som er mest kjedelig er å stå å brette tøyet etter tørk :P

• Liker 1
Skrevet

Ca 1 gang om dagen, vi er to voksne.

Klär ca 3 dager i uka

Sengetöy 1 gang i uka

Håndklär 1 gang i uka

Undertöy 1 gang i uka

Kluter osv 1 gang i uka

Skiller du sengetøy, kluter osv fra hverandre og vasker det hver for seg??

• Liker 4
Skrevet

Vi er to voksne og to barn i skolealder. Her vasker vi minst en maskin hver dag, og noen ganger mer. Og noen ganger hoper det seg opp....

Skrevet

Skiller du sengetøy, kluter osv fra hverandre og vasker det hver for seg??

Stort sett fordi det er enklest.

Sengetöyet tar f.eks all plassen på törkestativet, så det er liten vits i å slenge med kluter.

Skrevet

Det blir vel en til to maskiner hver dag.

Vi er to voksne og to ungdommer i huset og alle trener mye.

Gjest Swipper
Skrevet (endret)

Glem det :P Leste feil!

Endret av Swipper
Skrevet

Vi er tre personer og vaskemaskinen tar iallefall en vask per dag noen ganger to.

Gjest Cessie
Skrevet

Prøver å begrense meg til en maskin om dagen. Vi er to voksne som trener nesten hver dag. I tillegg må jeg ha rent arbeidstøy hver dag. Og en badeglad (les: gjørmeglad) hund sørger for maaange skitne håndklær.

Skrevet

Me er 2 voksne og 1 barn, vasker kanskje 4-5 maskinar i veka. Ein god del av skittentøyet kjem frå guttungen.

Det høyrast litt masse ut med 1 maskin om dagen på bare 2 voksne. Er det fulle maskinar? Kor lenge bruker du kleda før dei er "skitne"?

Skrevet

Det høyrast litt masse ut med 1 maskin om dagen på bare 2 voksne. Er det fulle maskinar? Kor lenge bruker du kleda før dei er "skitne"?

Stort sett fulle maskiner (altså, ikke stappfulle..det et jo ikke noe bra)

Hvor lenge jeg bruker klärne kommer an på hvor fort skitne de blir. Noen ganger kan je bruke den samme genseren 3 ganger...andre ganger bare en gang.

Skrevet (endret)

Vi er tre stykker i husstanden, og jeg vasker 5-6 maskiner i uka.

Endret av Brukernavn
Skrevet

Hver dag. Vi er også bare to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...