forveden Skrevet 14. juni 2012 #1 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Noen som vet om det er noen i stavanger/sandnes området som driver med threading ( fjerning av øyenbryn med tråd)? takk for svar! -Foveden Endret 14. juni 2012 av forveden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje:) Skrevet 14. juni 2012 #2 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er faktisk veldig enkelt å gjøre selv! Det tar ca 100 år lengre tid enn når profesjonelle gjør det, men øvelse gjør mester! Søk etter "threading" på Youtube. Er faktisk ganske gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estella87 Skrevet 14. juni 2012 #3 Del Skrevet 14. juni 2012 Lurer også på det samme! Har fått gjort det da jeg bodde i Bergen, og var veldig fornøyd. Fikk nappet dem hos en hudpleier i Stavanger for ca to år siden, og det ble helt miss! Hun tok alt for mye slik at de ble veldig tynne,og i tillegg ujevne.Men jeg kan jo ikke ta turen til Bergen hver gang brynene må fikses, hehe. Tips om threading i Stavanger mottas med takk fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. juni 2012 #4 Del Skrevet 14. juni 2012 Kjøp deg sterk trå og kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurferinne07 Skrevet 7. august 2014 #5 Del Skrevet 7. august 2014 På Hair AnD There/Kvadrat kan du nappe bryne dine med tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå