Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Strever skikkelig her jeg sitter! Jobbet 15 timer i går med en oppgave, og fikk forklart at jeg hadde gjort helt feil på veiledning.. Er så sliten og lei av ALT her i livet, at jeg ikke er sikker på om jeg vil prioritere dette akkurat nå(var skoleflink før, nå er jeg preget av sykdom). Har ikkevurdert i tre fag på vitnemålet, 40 fraværsdager dette halvåret. Innsøkt på særskilt. Noen som vet konsekvensene om jeg får til en legeerklæring? Vil det påvirke inntaket videre? Takk på forhånd!

Anonym poster: 21c971dc47efc0ecd49873e503923be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bit det i deg!! Prøv!! Kjenner deg ikke, så du kjenner din egen kropp best, men prøv å tenk på at innsatsen du gjør nå, vil du takke deg selv for resten av livet... og kanskje heller være bitter og angre hvis du ikke gjør det..

Skrevet

Unnskyld, teit svar.. ser det ikke er det du spør om..

AnonymBruker
Skrevet

Bit det i deg!! Prøv!! Kjenner deg ikke, så du kjenner din egen kropp best, men prøv å tenk på at innsatsen du gjør nå, vil du takke deg selv for resten av livet... og kanskje heller være bitter og angre hvis du ikke gjør det..

Skulle gjerne ha gjort det, men har ingenting å framføre.. Er så flaut å stryke, kan ingenting om temaet. Tusen takk for svar uansett :-D

Skrevet

Huf,, jeg skjønner.. nei, du, helsa er faktisk viktigst. Og du kan ikke noe for det. Skole kan alltid komme senere, når du har energi, og kan avgi GODE resultater - som du er vant med. :klemmer:

Du har jobbet hardt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huf,, jeg skjønner.. nei, du, helsa er faktisk viktigst. Og du kan ikke noe for det. Skole kan alltid komme senere, når du har energi, og kan avgi GODE resultater - som du er vant med. :klemmer:

Du har jobbet hardt!

Er så bra med sånne som deg her inne! :klemmer: Satser på å komme inn der jeg vil uansett. Ha en fortsatt superflott dag!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...