Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei jente på 22 år og har ikke hatt kjæreste før. Dette plager meg ikke noe spesielt i hverdagen,men av og til får man spørsmål. Til høsten flytter jeg til en ny by, der jeg nesten ikke kjenner noen. De 2 siste årene har jeg studert litt,men for det meste bodd hjemme og ikke gjort noe. Det er fordi jeg ikke har klart å jobbe/studere pga noen nær meg døde for noen år siden. Har vært lite sosial,ikke hatt lyst til å bli kjent med nye folk pga jeg ikke liker å fortelle om min situasjon(ikke jobber osv). Gutter har vært nedprioritert, da jeg heller har fokusert på meg selv,for å komme meg opp av mørket jeg befant meg i.

Til høsten blir jeg å møte folk,sannsynligvis gå på dates osv. Så hvis du traff meg og jeg fortalte at jeg ikke hadde vært sammen med noen før,hvordan hadde reagert?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noen fordommer mot deg fordi du ikke har hatt kjæreste. Selv er jeg helt i begynnelsen av 20 årene, og har aldri hatt kjæreste, så for min del hadde det bare vært positivt å møte noen andre i en liknende situasjon :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt kjæreste da jeg var 22. Fikk ikke min første seriøse kjæreste før jeg var 25, jeg... men hadde noen korte forhold og flørter før den tid. Er nok ikke noen typisk forholdsperson, egentlig.

Anonym poster: 2f611186aa72a9a8040e8427cf098303

Skrevet
Så hvis du traff meg og jeg fortalte at jeg ikke hadde vært sammen med noen før,hvordan hadde reagert?
Jeg ville nok blitt meget entusiastisk, men ville nok vært noen nummer for gammal for deg.

Men, da forutsetter jeg at utseendet ditt får meg til å logre med halen. For smaken er som baken: Hårete og stinky...

Skrevet

Tenk, jeg har to venninner på hele 23 år som aldri har hatt kjæreste!

Jeg har aldri tenkt over at de er rare.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel et pluss at en jente ikke har hatt kjæreste før, sånn generelt. Men det varierer fra person til person hvordan det påvirker helhetsintrykket som gis. Alt du har gjort og eller ikke gjort vil jo fortelle noe om deg uansett. Det blir umulig å svare på hvordan en ville reagert. Enten ville jeg tenkt at: "Oi, det var rart". Eller jeg kunne tenkt: "Det skjønner jeg faktisk ganske godt".. Men hvis jeg går ut ifra at du er en søt jente som jeg ville blitt kjent med, så ville det vært et pluss for meg at du ikke har hatt kjæreste før.

Anonym poster: 49103e2cfb7042fc6da267fead4ae9ae

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta det så tungt du, denne problemstillingen er mye enklere for jenter. Jeg er i samme båt som deg jeg, bare at jeg er 29... I motsetning til meg, så er det fult håp for deg hvis du vil selv. Her er det bare å kjøre på.

Hilsen mann29

Anonym poster: fa5c728e4d43b8905f5a97861001551f

AnonymBruker
Skrevet

Når ei ung jente sutrer om ting som dette, så må jeg bare le. Det er nesten en fornærmelse mot oss gutta som virkelig har trøbbel pga. kravstorheten til kvinnfolka.

Anonym poster: db43a8e53bd976a686575c8e07c87933

• Liker 5
Skrevet

Ville synest det var greit jeg, ettersom jeg aldri hatt kjærste selv.

Skrevet

Til høsten blir jeg å møte folk,sannsynligvis gå på dates osv. Så hvis du traff meg og jeg fortalte at jeg ikke hadde vært sammen med noen før,hvordan hadde reagert?

De aller fleste gutter/menn vil bare syns at det er positivt.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg hadde tenkt å skrive at jeg hadde reagert positivt, men da hørest det ut som om det er negativt med jenter som har hatt kjæreste, så da skriver jeg at jeg hadde reagert nøytralt.

Det er i hvert fall på ingen måte negativt og jeg kjenner mange flotte jenter på din alder som ikke har hatt kjæreste.

Mitt tips er at du ikke gjør noen stor sak ut av det, så vil heller ingen av de du møter på se på det som en stor sak. Det er definitivt ikke noe du trenger om å nevne uten at det kommer opp.

Lykke til med dating og livet i en ny by!

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er 24 og ikke har hatt kjæreste selv, så hadde jeg tenkte at da hadde vi hatt noe til felles, og jeg hadde bare vært lettet over at vi hadde hatt ca. like mye erfaring.

Anonym poster: 2839464139e2858c2b4fe86e0e3289bf

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg bare syntes var positivt! Ikke fordi det hadde gjort noe om du hadde hatt kjærester heller, men fordi da har du sannsynligvis mindre "baggasje" som kan komme i veien for vårt forhold.

Jeg har ikke så mye baggasje selv heller, og synes egentlig det er litt slitsomt at omtrent alle har ekser de ikke har kommet over, eller andre hangups fra tidligere forhold...

Anonym poster: 292a3de28cd9b291b25ff9cf94d5ae17

Skrevet

Er ei jente på 22 år og har ikke hatt kjæreste før. Dette plager meg ikke noe spesielt i hverdagen,men av og til får man spørsmål. Til høsten flytter jeg til en ny by, der jeg nesten ikke kjenner noen. De 2 siste årene har jeg studert litt,men for det meste bodd hjemme og ikke gjort noe. Det er fordi jeg ikke har klart å jobbe/studere pga noen nær meg døde for noen år siden. Har vært lite sosial,ikke hatt lyst til å bli kjent med nye folk pga jeg ikke liker å fortelle om min situasjon(ikke jobber osv). Gutter har vært nedprioritert, da jeg heller har fokusert på meg selv,for å komme meg opp av mørket jeg befant meg i.

Hadde ikke reagert noe negativt på det. Hadde jeg tenkt noe hadde det vel vært mer positivt sånn som "Fint at hun ikke blir forelska og treffer The One hver 6 måned og har 9 forhold bak seg, at hun klarer å være alene, ikke har forhold bare for å være i et forhold osv.".

Skrevet

Jeg ville ha tenkt "Wow, også er hun interessert i meg! Noe så utrolig!" :) Rent positivt, med andre ord ;)

AnonymBruker
Skrevet

Når ei ung jente sutrer om ting som dette, så må jeg bare le. Det er nesten en fornærmelse mot oss gutta som virkelig har trøbbel pga. kravstorheten til kvinnfolka.

Jeg er helt enig med deg jeg. Jeg er så forbanna over jenter, som faktisk tror de ser ut som modeller og kan få den de vil. Men, det er vi menn som har skylden får det, for veldig mange jenter tror at når en gutt gir dem oppmerksomhet så må det være fordi hun er så forbanna pen. Jeg kjenner ei, og jeg dømmer egentlig aldri etter utseende. Hun ser ut som en dog, bokstavlig talt, men har fått en del mannfolk (dvs. i senga, hint hint jenter), og etter det har hun gått rundt og trodd at hun er skikkelig hot.

Hun sa til og med at hun skulle ønske hun ikke var så forbannet pen, fordi da hadde hun sluppet det. Poenget er at hun er ikke pen, men jeg har ikke hjerte til å si det til henne, og så selvopptatte mange kvinner er så vil dem aldri skjønne at dem ikke er så pene som de tror pga av vi gutta har "hjernevasket" dem.

Vi har hatt en god tone, vennskapelig, og jeg, som er midt på treen av utseendet og egentlig sammenlignet med henne mye penere tenkte å teste ut teorien om hvor bortskjemte og hjernevasket slike jenter er. Jeg prøvde meg, men fikk som svar "eh, du, du er ikke min type, jeg kan få bedre".

Jeg var fristet der og da, men svarte bare ok, og at vi skulle glemme det. Min egentlige reaksjon i hodet mitt var å si "Du kunne fått bedre, når det gjaldt "sengekos". Men når det kommer til stykke, når guttene har fått ut det dem kan, og er moden for et forhold så vil hun sitte igjen alene, som kun et felleshull. Men, slike jenter skjønner det ikke, og det er utrolig mange av dem, og de ødelegger så mye for seg selv ved å kreve noe de ikke kan få.

Så jeg er helt enig med deg, AB, du skal få pluss for det.

Anonym poster: db4119cffee44d7ab16a61b5de032354

AnonymBruker
Skrevet

Den kan du få i retur. Menn stiller så høye krav at jeg blir trøtt bare av å tenke på å skulle skaffe meg en bedre halvdel.

Anonym poster: 2c8f6e488efe81ada18c88221223bd6f

AnonymBruker
Skrevet

Til deg over AB: bull, damer er faktisk mer krevende enn menn.

Anonym poster: db4119cffee44d7ab16a61b5de032354

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...