Engel Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 3 uker igjen, begynner å nærme meg nå... Trenger litt meninger nå: Kjolenmin er nesten helt lik denne, bare at min ikke er todelt og det er litt mønster over hele kjolen. Fargen er den samme, mørk blå, og jeg har sjal til den. http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=10138 Tror jeg har lyst på denne buketten, bare i hvitt eller krem: http://www.romanticflowers.com/alyn100.jpg Og frisyre som på dette bildet, jeg har samme farge og lengde på håret som på modellen (men ikke så pene krøller da...): http://www.kristinsbrudesalong.no/images/m...003-087-big.gif (takk for tipset Penelene! ) Kanskje med en liten enkel tiara... Selv om jeg er redd at det kan bli litt mye, siden vi skal ha alt litt enkelt... Får se om jeg finner en liten, enkel en med noen smykker som passer til... Eller hva tror dere?
Holly Hobbie Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Linken til kjolen din virker ikke! Men veldig søt bukett!
Holly Hobbie Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Du blir sikkert nydelig! Har ikke noe å utsette på noen av valgene dine, jeg! :D
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Utrolig original og flott kjole! Lykke til med bryllupet! :D Mvh Penelene, som gifter seg 29. mai 2004
9na Skrevet 6. februar 2004 #7 Skrevet 6. februar 2004 Du blir sikkert fin! Jeg likte buketten veldig godt!
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 Tror du blir utrolig flott jeg, og den kjolen er rålekker! Jeg synes du fint kan ha litt pynt i håret også, men jeg tror faktisk jeg ville valgt farger som er likt som kjolen og buketten din da.
Snorkie Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Kjempeflott kjole og nydelig bukett Du kommer til å bli ordentlig vakker. Hadde kanskje vurdert oppsatt hår, men det er fordi det er hva jeg liker best selv da
nybrud Skrevet 6. februar 2004 #10 Skrevet 6. februar 2004 Kjempefin kjole! Jeg synes godt du kan ha samme frisyre som modellen på bildet, krøllene går det jo an å fikse for dagen...
-ida- Skrevet 6. februar 2004 #11 Skrevet 6. februar 2004 Tror du blir kjempe fin jeg!! Syntes det passet veldig godt sammen, men jeg ville ikke hatt tiara til dette synes det litt blitt to much.
momo Skrevet 6. februar 2004 #12 Skrevet 6. februar 2004 Tror du kommer til å bli nydelig. Synes alt var fint og tror det kommer til å passe fint sammen. :D :D
Tyren Skrevet 6. februar 2004 #13 Skrevet 6. februar 2004 Alt så utrolig flott ut!! Du blir så fin så og noe enkelt i håret kunne du ha hatt. Har du sett de fine august02 lager ??
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2004 #14 Skrevet 6. februar 2004 Alt så utrolig flott ut!! Du blir så fin så og noe enkelt i håret kunne du ha hatt. Har du sett de fine august02 lager ?? Takk for det! :oops: Linken er isåfall: http://www.home.no/brudetiara
magnhild Skrevet 6. februar 2004 #16 Skrevet 6. februar 2004 Til den (nydelige) blå kjolen hadde det kanskje vært tøft med en farget tiara i hvitt (om hvite blomster) og blått. I alle fall når du har lyst/blondt hår. Hvis ikke tiara så ville jegnok ha hatt noen enkle blomster kanskje? Tror du blir kjempefin jeg!!! Morsomt å se orginale valg til kjole!!! Klem Magnhild
Engel Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #17 Skrevet 7. februar 2004 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Har kikket litt på tiara, og vurderer sterkt å ha en enkel en. Men er usikker på om det blir med perler/stener, tror ikke det helt er min stil... Men har ikke utelukket det helt. Problemet er at jeg må bestemme meg fort, under 3 uker igjen nå. :o
Lullu Skrevet 7. februar 2004 #18 Skrevet 7. februar 2004 Nydelig blir du nok. Syntes du godt kan sette opp håret, hadde vært stilig til denne kjolen. Og noen farger på blomster o.l. i håret som kjolen og buketten? Men du kan jo selvsagt ha utslått hår også, men kjolen var jo så stilren at oppsatt hår hadde blitt litt tøffere til spør du meg
Anki1971 Skrevet 7. februar 2004 #19 Skrevet 7. februar 2004 Du kommer til å bli så flott! :D Både kjolen, blomstene og frisyren var kjempefin! Lykke til!
Augustbrud02 Skrevet 11. februar 2004 #20 Skrevet 11. februar 2004 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Har kikket litt på tiara' date=' og vurderer sterkt å ha en enkel en. Men er usikker på om det blir med perler/stener, tror ikke det helt er min stil... Men har ikke utelukket det helt. Problemet er at jeg må bestemme meg fort, under 3 uker igjen nå. :o[/quote'] 3 uker er god tid... Man kan jo velge enkle perler og stener i liten størrelse, slik at det blir litt diskret. Eventuelt kan man jo velge blanke perler... (Og dette var ment som en liten spøk mest; det med 3 uker... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå