Gå til innhold

Treningsbehå, tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen tips til gode treningsbehå-er? Det må ikke være en topp til å trekke over hodet, men en behå som kan åpnes helt bak eller foran. Cupstørrelsen er b eller c.

Anonym poster: 35a32bbade612b40121f31d27c19ac0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns faktisk de dem har på H&M er veldig gode, bedre en casall :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Syns faktisk de dem har på H&M er veldig gode, bedre en casall :)

De må jeg prøve. :)

Anonym poster: 35a32bbade612b40121f31d27c19ac0e

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en skikkelig en på løplabbet, og den holder nok alt på plass, men fy fader så vond den er! Den sitter så stramt at jeg får vondt i nakken og gnagsår under armene!

Anonym poster: 19e63be4c515e8da5a44f826813827c1

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Enig med Envy - liker aller best H&M sin. Men joda den er topp og må tres over hode.

Men Swegmark har noen fine jeg lenge har vurdert å kjøpe. Ikke tenk på at det er en hestebutikk jeg linker til. Vi bruker en del gode sportsklær i ridning og en god BH er veldig viktig for oss som rir. Prisen er ikke hakke gæli heller. Derfor denne nettbutikken - http://www.hooks.no/product.aspx?productid=130621&deptid=86&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Legger inn bilde av Swegmark sin

130621_01.jpg

Skrevet

Kopierer det samme jeg skrev i en annen tråd:

Shock absorber slår alle andre sportsbh'er ned i støvlene, syns jeg. Jeg har str 70E, i vanlige og sportsbher. De koster ganske mye, men er verdt det! 600 tror jeg. Jeg kjøper den på undertøysbutikkene til sørbø her i Stavanger/Sandnes. De har også på løplabbet og noen intersporter (selv om på intersport har de gjerne ikke hele utvalget av størrelser..). Størrelsene går opp til H-cup tror jeg

Den bh'en er fantastisk!

Skrevet

Jeg bruker Pierre Robert sine, og de er utrolig gode. Men det er topper.

Skrevet

Liker best Swegmark av de jeg har prøvd;D Har store pupper, så det er ikke bare, bare å finne noe som holder alt på plass, men den funker;)

Skrevet

Jeg bruker kun Carite Sport sine bh-er. De trekkes over hodet, men fy så gode de er å ha på!! Gir bra støtte og har veldig god strikk nederst. Har prøvd mange andre sports-bher men har ikke funnet noen jeg liker så godt som denne!! :)

post-61575-0-46250400-1340571104_thumb.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun Carite Sport sine bh-er. De trekkes over hodet, men fy så gode de er å ha på!! Gir bra støtte og har veldig god strikk nederst. Har prøvd mange andre sports-bher men har ikke funnet noen jeg liker så godt som denne!! :)

post-61575-0-46250400-1340571104_thumb.j

Jeg har en fra Carite og er veldig fornøyd!

Ser at jeg må prøve en fra H&M også!

Anonym poster: 426b0e012f7514d7d6bb040aab514ed4

Gjest Svampen
Skrevet

Jeg bruker den fra Pierre Robert, og syns den er bra :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...