fionel Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Da jeg satt på t banen i dag tidlig så jeg ei som leste en avis, bak på avisen var det en bitte liten "artikkel" ang lagersalg på lexington. Mener det sto telenor arena i helgen som kommer. Nå har jeg søkt nettet opp og ned, og finner ikke noe om dette! Noen som har lest/hørt noe om dette?
zetlitz Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Da jeg satt på t banen i dag tidlig så jeg ei som leste en avis, bak på avisen var det en bitte liten "artikkel" ang lagersalg på lexington. Mener det sto telenor arena i helgen som kommer. Nå har jeg søkt nettet opp og ned, og finner ikke noe om dette! Noen som har lest/hørt noe om dette? Jeg kjørte med bussen til Fornebu i går og i dag, og det er store plakater med lexington lagersalg, men vet ikke hvor lenge det varer. Ser ut som det er litt bortenfor Telenor Arena. Tenker meg en tur bort i morgen.
fionel Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2012 Jeg kjørte med bussen til Fornebu i går og i dag, og det er store plakater med lexington lagersalg, men vet ikke hvor lenge det varer. Ser ut som det er litt bortenfor Telenor Arena. Tenker meg en tur bort i morgen. var du der? var det bra?
fionel Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2012 jeg var der en tur på lørdagen, var ganske mye der faktisk ! Veldig mye fine juleting, og basic håndklær, sengetøty, baby ting osv
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Er det fortsatt? Hvordan var prisene? Anonym poster: ab16aa0660260830e40ff0b64babde5f
fionel Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2012 Nei, tror det var siste dagen forrige søndag eller mandag. Prisene var veldig forskjellige, vi kjøpte ett sengeteppe til 500 kr, men de hadde også sengetepper der til flere 1000.. Håndklær kostet for de minste: 10 kr, for de litt større 50 og for de største 150 kr. Kjøpte julestrrømper til 100 kr stk. også var det morgenkåper der til 500 kr stk. og baby lexingten kostet fra 50 og opp til 200 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå