Poppsilopp Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Noen som har erfaringer med senger med motor, som man kan bevege opp og ned ved hodeenden? Har sett på noen som koster kun 5000 per seng, lurer på om det er god kvalitet på disse selv om de er såpass billige?
lurine Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hvis du bor i Oslo/Akershus har jeg en til overs i str 200x90. God kvalitet, regulerbar både i hode- og fotende. Nydelig å spise søndagsfrokost i. :-) Send meg en pm om du er interessert. Glemte å si: dette er en sengebunn, ikke en hel seng. Endret 13. juni 2012 av lurine
Henkie Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Noen som har erfaringer med senger med motor, som man kan bevege opp og ned ved hodeenden? Har sett på noen som koster kun 5000 per seng, lurer på om det er god kvalitet på disse selv om de er såpass billige? IKEA har sånne. Billig og bra
Poppsilopp Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2012 Hvis du bor i Oslo/Akershus har jeg en til overs i str 200x90. God kvalitet, regulerbar både i hode- og fotende. Nydelig å spise søndagsfrokost i. :-) Send meg en pm om du er interessert. Glemte å si: dette er en sengebunn, ikke en hel seng. Bor i Bergensområdet men ellers tusen takk!
Lottiz Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Fagmøbler har kampanje på disse nå, og de er knallgode
Poppsilopp Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2012 Vi holdt på i tre timer i går å var innom flere butikker. Endte til slutt opp med Wonderland Symfoni, som var endel dyrer enn vi hadde sett for oss å bruke den kostet 27 000, kostet opprinnelig 46 000, så sånn sett var det et godt kjøp. Men så er det livstids garati på både understell og fjærer, så dette er nok en seng vi kommer til å ha i mange, mange år må også legge til at det var en fantastiks seng, har aldri ligget så godt noen gang. Også var den fantastisk å ligge å se på tv i, da man kan regulerer både hode og fotenden, i tillegg så var det trådløse fjernkontroller. Kan altså anbefales på det varmeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå