Gå til innhold

Bevegelig seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med senger med motor, som man kan bevege opp og ned ved hodeenden? Har sett på noen som koster kun 5000 per seng, lurer på om det er god kvalitet på disse selv om de er såpass billige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du bor i Oslo/Akershus har jeg en til overs i str 200x90. God kvalitet, regulerbar både i hode- og fotende. Nydelig å spise søndagsfrokost i. :-) Send meg en pm om du er interessert.

Glemte å si: dette er en sengebunn, ikke en hel seng.

Endret av lurine
Skrevet

Noen som har erfaringer med senger med motor, som man kan bevege opp og ned ved hodeenden? Har sett på noen som koster kun 5000 per seng, lurer på om det er god kvalitet på disse selv om de er såpass billige?

IKEA har sånne. Billig og bra

Skrevet

Hvis du bor i Oslo/Akershus har jeg en til overs i str 200x90. God kvalitet, regulerbar både i hode- og fotende. Nydelig å spise søndagsfrokost i. :-) Send meg en pm om du er interessert.

Glemte å si: dette er en sengebunn, ikke en hel seng.

Bor i Bergensområdet :) men ellers tusen takk!

Skrevet

Fagmøbler har kampanje på disse nå, og de er knallgode

Skrevet

Vi holdt på i tre timer i går å var innom flere butikker. Endte til slutt opp med Wonderland Symfoni, som var endel dyrer enn vi hadde sett for oss å bruke :fnise: den kostet 27 000, kostet opprinnelig 46 000, så sånn sett var det et godt kjøp. Men så er det livstids garati på både understell og fjærer, så dette er nok en seng vi kommer til å ha i mange, mange år :) må også legge til at det var en fantastiks seng, har aldri ligget så godt noen gang. Også var den fantastisk å ligge å se på tv i, da man kan regulerer både hode og fotenden, i tillegg så var det trådløse fjernkontroller. Kan altså anbefales på det varmeste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...