Diva Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Noen flere som har problemer med å logge seg inn i dag ? Har prøvd noen ganger i timen i et par timer nå, men det kommer bare opp påloggingsvindu etter at jeg har logget på. Det går ikke med andre ord... Og så står nettet bare å "kverner"..... Noen formeninger ??
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Jeg ble kasta ut av msn tidligere i dag pga vedlikehold :-) Prøv senere, så går det nok bra :-)
Mrs. B Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Kommer meg heller ikke inn.. har prøvd jevnlig i drøyt to timer nå. :-?
Diva Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2004 :veldigsur: Vi får bare prøve igjen
Mrs. B Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Nå er jeg på! Hjalp visst å skrike ut litt. Flere som også kommer på nå? Ingen av mine kontakter som pleier å være på er på nå...
Diva Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2004 Jammen gikk det ;-) Ingen av mine kontakter er logget på heller...
Gjest Madley Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 Ikke mine heller, men det er en logisk årsak.. Alle er på jobb :-?
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Jada, når messenger ikke funker i et par timer er det krise..Går an å finne på andre ting og på skolen eller i jobben..*kremt*
Grooo Skrevet 6. februar 2004 #10 Skrevet 6. februar 2004 Krise er det nok ikke, men jeg bruker MSN i jobbsammenheng og det er utrolig kjedelig når den ikke fungerer... Har ingen kollegaer med samme type jobb her jeg jobber, derfor er det kjempekjekt med MSN til å kommunisere med kollegaer andre steder. Man slipper å forstyrre dem midt i noe med en telefon, de kan svare når de får tid og anledning, og jeg får svar raskere og enklere enn om vi sender mail..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå