Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fast medium her?

Fungerer det slik at du da har 399,- (eller hva det nå var) på telefonen hver mnd, og hvis du ikke bruker opp hele beløpet så blir resterende sum lagt oppå de neste 399 neste mnd?

Eller har jeg misforstått alt?

Håper noen kan svare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, tror du betaler 199,- i mnd uansett, og hvis du overstiger de 199,- må du betale mer. Det er i alle fall sånn det fungerer med flexitalk.

Endret av Lubbe
Skrevet

Nei, tror du betaler 199,- i mnd uansett, og hvis du overstiger de 199,- må du betale mer. Det er i alle fall sånn det fungerer med flexitalk.

hmmm, ok takk for svar =)

Skrevet

Jeg har large, og jeg er sikkelig misfornøyd for å være ærlig... Så dyrt etter du bruker de som er gratis og problemer med nett etc

Til november kan jeg bytte! Gjett om jeg gjør

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har fast medium her?

Fungerer det slik at du da har 399,- (eller hva det nå var) på telefonen hver mnd, og hvis du ikke bruker opp hele beløpet så blir resterende sum lagt oppå de neste 399 neste mnd?

Eller har jeg misforstått alt?

Håper noen kan svare =)

Du får ikke resterende sum overført til neste måned nei.

Anonym poster: 108f191604b2c7c75333f3d3cd667880

Skrevet

Det er mulig jeg missforstår hva dere mener her, men det høres ikke helt korrekt ut. Vanlig Fastpris medium fra Netcom innebærer at man betaler 199,- pr. måned som en fastpris.

For denne faste prisen kan man ringe 400 minutter, sende 200 SMS og bruke 400MB med data uten ekstra kostnader. Bruk over disse kvotene blir regnet som tillegg utover fastprisen. Ringer man 401 minutter i løpet av en måned, må man altså betale ekstra for ett minutt.

Også er det andre regler for diverse utland, servicetelefoner også videre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig jeg missforstår hva dere mener her, men det høres ikke helt korrekt ut. Vanlig Fastpris medium fra Netcom innebærer at man betaler 199,- pr. måned som en fastpris.

For denne faste prisen kan man ringe 400 minutter, sende 200 SMS og bruke 400MB med data uten ekstra kostnader. Bruk over disse kvotene blir regnet som tillegg utover fastprisen. Ringer man 401 minutter i løpet av en måned, må man altså betale ekstra for ett minutt.

Også er det andre regler for diverse utland, servicetelefoner også videre.

Ab over her. Det du sier er riktig, det Lubbe snakker om et flexitalk - som er noe helt annet.

Anonym poster: 108f191604b2c7c75333f3d3cd667880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...