Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Den onde
Skrevet

Sitter her og er 40 år i dag. Har hus og barn og en ELSKER. En elsker... Jeg ønsker meg en mann som er "min". En som er der når jeg trenger ham, en som koker kaffe til meg når jeg er syk, en som vil dele hverdagen med meg.

Jeg fikk gave av ham og han er glad i meg, på sitt merkelige vis. Det er bare at jeg ikke er sikker på hva jeg føler for ham lenger, og samtidig er jeg ikke klar for å bryte med ham.

Nå kommer det sikkert både pepper og sure oppstøt her, og vær velkommen - jeg har sluttet å bry meg om hva andre folk mener. Det er jo meg det gjelder.

Hvorfor skrive dette? For å lufte tanken for meg selv. Kanskje få litt trøst. Litt kjeft. Vet ikke helt.

God helg alle sammen uansett.

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Hei du onde.

Kanskje du skaø bryte med denne elskeren og heller prøve å finne en du kan bli glad i, i stedet?

Skrevet

Først og fremst! :bursdag:

Vi jenter er veldig flinke til å rakke ned på oss selv. Man er på ingen måte ferdig når man er førti!Med mindre du vil være ferdig? Og det høres ikke du som du vil være det heller :wink:

For å ha det bra, eller bedre med seg selv er det kanskje lurt å gjør noe som er bra for deg. Ingen andre ordner opp, du må gjøre det selv!

Håper du får en fin bursdag :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer med dagen Nauty Forty :kul:

Alt har sin tid her i livet - det er tid for elsker og det er en tid for kjæreste. Hvis du synes tiden er kommet for en kjæreste, bør du nok først vurdere å kutte ut elskeren din.

God bursdag!

Skrevet

:bursdag: Gratulerer så mye med dagen!

Jeg måtte nesten le litt for meg selv når jeg leste innlegget ditt.

:velkommen: til 40års krisa!

Du er ikke sikker på hva du føler for han lengre, og samtidig er du ikke klar for å bryte med han.

Kansje du bør fri til han?

Take me or leave me! :ler:

Er det ikke slik vi alle har det når man har noen år på baken i et forhold? Og da mener jeg enten man nå er gift eller ikke. :roll:

Av og til, når ting butter, humøret ikke er på topp og hormonene mine lever sitt eget liv, da må jeg spørre meg selv. Hva er verst? Å leve med han eller leve uten han?

Hittil har jeg funnet ut at det beste er nok og la tingene være som de er, og det vil jeg nok fortsette med. :wink:

Skrevet
Hei du onde.

Kanskje du skaø bryte med denne elskeren og heller prøve å finne en du kan bli glad i, i stedet?

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Skrevet

Gratulerer med dagen,

like gamle vi to da... jeg er enig med de andre, kanskje du bør prøve å kutte ut elskeren din, han vil bare ha godene, men nekter å forlate kona... du er til syvende og sist taperen, og mange gode år foran deg til å bli elsket for den du er hele året, ikke bare avtalte møter etc. Så det er opp til deg. Ønsker deg virkelig lykke til videre :wink:

Skrevet

Sats på deg selv. Førti er ingen alder - det er hva vi gjør det til. Noen stivner allerede i nittenårsalderen og blir kjerringer.

Hvorfor bruke energi på å være elskerinne, og gå glipp av alle sjansene (de kommer ikke, når du ikke er åpen for dem...)?

Gjest Den Onde
Skrevet

Jeg fulgte rådet ditt Irka, så nå får vi se hva som skjer!

Ellers: Takk for hyggelige hilsener - dere gjør godt for et slitent hode - og nei, jeg er ikke ferdig, jeg har laget et nytt ordtak:

Førti, feit og fit for fight :sjarmor:

Skrevet

Hvorfor fjernet mod. innlegget mitt, det var jo bare ett lignende ordtak :o

Skrevet
Førti, feit og fit for fight  :sjarmor:

:tommelsmil:

Gjest Venus, ikke innlogget...
Skrevet

:bursdag: Hei på deg - - -

Livet er hva vi gjør det til ...

Det samme gjelder alder og alt det andre vi er så unødvendig bekymret for !!!

Om noen år er også jeg 40, men jeg føler meg ikke gammel i det hele tatt ....faktisk snarere tvert i mot.... :hjerter:

Lykkeønskninger fra Venus. :heiajente:

Gjest Den Onde
Skrevet

Jeg føler meg heller ikke så gammel, men sliten. Det går nok over, men det kan være tungt å gjøre opp status!

Nå venter jeg på svar - nei, jeg vet jo at han svarer "nei" på "frieriet", men jeg har ihvertfall prøvd en siste gang. Har gitt beskjed om at hvis svaret blir nei så er det helt over...

Kryss fingrene for meg jenter!

Skrevet

Førti, feit og fit for fight  :sjarmor:

Stå på... :tommel:

Gratulerer med dagen... . .. og krysser "alt" for deg!

Skrevet

Førti, flott og frodig heter det.

Flott at du har poengtert for din venn hva du ønsker for fremtiden.

Går ut fra at han er på samme alder som deg.

Vi må bare ikke innbille oss at menn som har passert de 40 synes det er så forbasket festlig å gå på byen for å finne seg en livsledsager.

Mens de er i 30 årene kan det være fest og fjas. Tilfeldige knull og halleluja, men etter de fyller 40 er det tid for ettertanke.

De som oss, innser at de ikke er udødelige og trangen etter å finne en livspartner melder seg.

Stå på krava!

Take me or leave me!

:klem2:

Skrevet

Krysser armer og bein for deg... du er mer verdt enn å sitte og vente når det passer ham... har vært der selv, men det er veldig mange år siden, er nå lykkelig gift og har det helt topp.

En må bare ta seg selv i nakken og heller gå gjennom det helvete det fører med seg, men på en annen side, så var det en lettelse. Livet var kun mitt, jeg trengte ikke lenger å vente på noen som ikke alltid kom, som avtalt, skuffelsen, nedverdigelsen når en nesten tryglet om et kvarter til for å utsette avskjeden og kjenne ensomheten.

Du gjør h elt rett... vi skal støtte deg om du trenger her på KG. :wink:

Gjest Den onde
Skrevet
Førti, flott og frodig heter det.

Flott sagt! Takk - vi har bruk for noen tankevekkere, og her ga du meg en!

Dere har rett. Jeg er verd mer enn å gå å vente på en som ikke tør satse helt, men det er klart at jeg er redd for smerten et brudd vil føre med seg. Snakker med mannen til uken, stikker innom og forteller hva svaret ble da.

(Forberede dere på sprutende tårer og hylekor... :wink: )

Skrevet

Vi er klar for deg... uansett hylekor :wink: Sammen er vi dynamitt :kul:

Gjest Den onde
Skrevet

Føler meg ikke så dynami(tti)sk i dag, nei.

Jeg har truffet "årsaen til alle problemene mine", ja, vi arbeider sammen, men vi kan jo ikke snakke sammen på jobb.

Derfor velger jeg å gjøre gode miner til slett spill og smiler søtt til alle som går forbi.

Ægggh - i dag syns jeg TinaK sin signatur passer. "Life's a bitch - and then you die"... Ved nærmere ettertanke så mener jeg det nok ikke. Har mange flotte mennesker rundt meg, både her og IRL.

Ha en fin uke folkens! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...