^me^ Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 (endret) 3096 dager - Natascha Kampusch - jeg elsker bøker fra virkeligheten og lurer på hvordan denne boken er? - hva synes dere som har lest den? - er den like bra som Jeg velger å leve - Sabine Dardenne? denne boken leste jeg på 2 dager!jeg er den som bruker 2 mndr på en bok! Endret 13. juni 2012 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har lest boken av Natascha Kampusch, og holder på å lese Sabine Dardenne sin nå. Jeg likte den veldig godt, man tenker jo at en bok om et slikt tema skal være grusom å lese, men jeg synes den var skrevet på en slik måte at man faktisk fikk et innblikk i hvordan hverdagen hennes var, og klarte å tenke annet enn "herregud, at det går an" mens man leste den. Anbefales! Anonym poster: bfd96b7a4201ff97137aaa23c2f0e4fd
MalloryK Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Jeg likte den veldig godt. Leste den på engelsk, og den var litt tung i språket. Hvis du er interessert i historien til Natascha burde du absolutt lese den, det media har skrevet er jo ingenting i forhold.
^me^ Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2012 har begynt på den nå, virker bra til nå, har ikke lest så mye eenda men..
Millimani Skrevet 28. juni 2012 #6 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har ikke lest boka av Sabine, men bør kanskje gjøre det? Boka om Natascha leste jeg ut på to dager. Samme med "Regines bok" og "Idas dans". Slike sterke bøker er gjerne de man leser ferdig raskest 1
^me^ Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har ikke lest boka av Sabine, men bør kanskje gjøre det? Boka om Natascha leste jeg ut på to dager. Samme med "Regines bok" og "Idas dans". Slike sterke bøker er gjerne de man leser ferdig raskest har lest dem alle!helt enig med deg!nydlige bøker!anbefaler boken av sabine til deg om du liker slike bøker
^me^ Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2012 Vurderer å bestille den boka på tysk. jeg mener å ha hørt at den var best på tysk da du får natashas ordrette historie, det er ikke det samme å lese en oversatt bok, se feks harry potter, gruuusom på norsk, fantastisk på engelsk!
MissStiles Skrevet 28. juni 2012 #10 Skrevet 28. juni 2012 jeg mener å ha hørt at den var best på tysk da du får natashas ordrette historie, det er ikke det samme å lese en oversatt bok, se feks harry potter, gruuusom på norsk, fantastisk på engelsk! Nettopp! Det er derfor jeg gjerne vil lese den på tysk. Alltid best å lese bøker på original språket. 1
cornflake_girl Skrevet 30. juni 2012 #11 Skrevet 30. juni 2012 Vurderer også å lese denne, men om den er i samme gata som Sabine Dardenne sin, Idas dans og Regines bok skal jeg holde meg unna. Hater virkelig intenst sånne klissete bøker med dårlig språk. Sterke historier, for all del, men språket ødelegger. 1
Rosenrød Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 Har lyst til å lese den! Tror jeg må innom bokhandelen før jeg reiser avgårde på ferie:-)
lillemeg90 Skrevet 30. juni 2012 #13 Skrevet 30. juni 2012 Jeg leste den tidligere i år og syntes den var veldig bra. god historie, men det er tydelig at det ikke er forfatter som har skrevet boken:) God bok after all:)
Xaphan Skrevet 1. juli 2012 #14 Skrevet 1. juli 2012 Jeg leser vanligvis ikke denne type litteratur, men denne boka leste jeg ut fort. Jeg leste den på norsk, og jeg syns ikke språket var tungt, som noen andre nevner. Det kommer vel helt an på oversettelsen. Jeg likte den.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #15 Skrevet 1. juli 2012 jeg mener å ha hørt at den var best på tysk da du får natashas ordrette historie, det er ikke det samme å lese en oversatt bok, se feks harry potter, gruuusom på norsk, fantastisk på engelsk! Der er jeg Ikke enig. Harry Potter er fantsatisk på norsk også! Jeg synes Torstein Bugge Høverstad er flink, jeg. Anonym poster: 6cbf6e0d50cbcb5ae5f24a347f7955e7 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 1. juli 2012 #16 Skrevet 1. juli 2012 Jeg syns den var fryktelig dårlig, språket (eller oversettelsen) ødela alt. Anbefaler den ikke når noen spør om de bør lese den.
^me^ Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #17 Skrevet 2. juli 2012 Der er jeg Ikke enig. Harry Potter er fantsatisk på norsk også! Jeg synes Torstein Bugge Høverstad er flink, jeg. Anonym poster: 6cbf6e0d50cbcb5ae5f24a347f7955e7 dette er en helt annen diskusjon,her er denne diskusjonen
QueenK Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Kjekt å lese denne tråden, at dere tar med andre bøker som også er verdt å lese. Tusen takk for tips alle sammen:) God helg!
Gjest Elyssa Skrevet 7. juli 2012 #20 Skrevet 7. juli 2012 Jeg likte boka til Natascha bedre enn den til Sabine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå