Lotta1 Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Har prøvd både sjampo, balsam, kur og olje og det er helt nydelig til tørt hår. Er det noen som vet om nettbutikker som selger det? Når jeg googler får jeg opp strawberrynet, men er ikke det en dårlig side?
Lotta1 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2012 Takk! Blivakker hadde ikke alle produktene, skal sjekke feelunique
Puserjenta Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Feelunique skal vel egentlig ikke sende maroccan oil til Norge, men lookfantastic gjør det. Men jeg vet at min frisør selger oljen til nesten samme pris som på lookfantastic, 299,-. Er ikke sikkert det er noe dyrere i en frisørsalong.
Lotta1 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2012 Feelunique skal vel egentlig ikke sende maroccan oil til Norge, men lookfantastic gjør det. Men jeg vet at min frisør selger oljen til nesten samme pris som på lookfantastic, 299,-. Er ikke sikkert det er noe dyrere i en frisørsalong. Skal ringe frisøren min i morgen, hvis det er lite å spare over nett så kjøper jeg direkte her heller Feelunique tar ca 150 for sjampoen, vet noen hva den koster sån ca hos frisør her?
murray Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 Kjøpte akkurat sjampo, balsam og olje på lookfantastic Gleder meg til å prøve, hørt mye bra! Ble ca 400 kroner totalt.
Lotta1 Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2012 Kjøpte akkurat sjampo, balsam og olje på lookfantastic Gleder meg til å prøve, hørt mye bra! Ble ca 400 kroner totalt. Det var billig! Hvor store var flaskene?
Puserjenta Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 Kjøpte akkurat sjampo, balsam og olje på lookfantastic Gleder meg til å prøve, hørt mye bra! Ble ca 400 kroner totalt. Det kan umulig være store flasker. Jeg får tre store flasker til å bli 588 kr. Også refunderer vel ikke lookfantastic toll og moms.
murray Skrevet 14. juni 2012 #12 Skrevet 14. juni 2012 Sjampo og balsam er på 250 ml hver. Så tok jeg den minste oljen som er på 25 ml. Den største oljen på 100 ml kommer over 200-kroners grensa. Jeg bestilte en pakke pr produkt for å unngå den grensa. Lookfantastic har gratis frakt, så det gjør ikke noe å dele opp slik.
Azure Skrevet 14. juni 2012 #13 Skrevet 14. juni 2012 Feelunique skal vel egentlig ikke sende maroccan oil til Norge, men lookfantastic gjør det. Men jeg vet at min frisør selger oljen til nesten samme pris som på lookfantastic, 299,-. Er ikke sikkert det er noe dyrere i en frisørsalong. Hvorfor skal de ikke selge til norge? Ble så nysgjerrig:P
Gjest Twinklefart Skrevet 14. juni 2012 #14 Skrevet 14. juni 2012 Kjøpte akkurat sjampo, balsam og olje på lookfantastic Gleder meg til å prøve, hørt mye bra! Ble ca 400 kroner totalt. Du må huske å kjøpe renseshampo også om du har planer om å bruke shampoen, balsamen og oljen regelmessig!
Miah Skrevet 14. juni 2012 #15 Skrevet 14. juni 2012 Hvorfor skal de ikke selge til norge? Ble så nysgjerrig:P Norske forhandlere har vel ønsket å ha Norge i fred, tipper jeg. Men FeelUnique sender til Norge de også, uansett om det står på siden at de ikke gjør det...
murray Skrevet 15. juni 2012 #16 Skrevet 15. juni 2012 (endret) Du må huske å kjøpe renseshampo også om du har planer om å bruke shampoen, balsamen og oljen regelmessig! Fortell mer om renseshampo - det har jeg aldri hørt om tror jeg Hadde planer om å bruke disse produktene daglig. Er de ikke ment for det? Edit: Vasker ikke håret hver dag altså, men ser for meg at oljen blir hyppig brukt om jeg liker den! Endret 15. juni 2012 av murray
Gjest Twinklefart Skrevet 15. juni 2012 #17 Skrevet 15. juni 2012 Fortell mer om renseshampo - det har jeg aldri hørt om tror jeg Hadde planer om å bruke disse produktene daglig. Er de ikke ment for det? Renseshampo er bare en shampo som renser ekstra godt og får fjernet alle rester etter stylingprodukter, silikoner og andre greier som bygger seg opp over tid i håret og sliter på det. Moroccan oil-produktene er stort sett kun silikoner og om man bruker dem regelmessig uten å rense håret godt innimellom så vil silikonet legge seg som en slags maske utenpå håret og gjøre at pleiende produkter ikke får trengt igjennom og gjort jobben sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå