AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 ÅKEEEI....! Har fått inn gode vaner med grønnsaker og rent kjøtt til middag. Spiser mye brokkoli, syns det er godt og så er det sunt og billig og fyller magen. Hadde komt halvveis på tallerken med 200 gram ytrefilet og en liten brokkoli, når jeg ser at det ligger en ÅME på brokkolibusken jeg er i ferd med å putte i munnen. Måtte kaste alt sammen, og klarer ikke slutte å brekke meg!!!!! (Er ganske hysterisk egentlig... folk spiser jo insekter i andre deler av verden...) Jeg kommer ALDRI til å klare å spise brokkoli igjen!! :-( Wæææ!! Jeg skylte den jo og allting!! Kommer aldri over dette.... Anonym poster: 363b6b7602526583db953689bc3fcf7a
Gjest Peaches Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 jeg har fått larve i salaten når jeg spiste ute. det var en kjip opplevelse. men jeg spiser fortsatt salat. jeg bare sjekker og vasker den grundig.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Har fått roa meg nå, og klarer til og med å le av meg selv. Klarte ikke en gang å ta i tallerken, så kjæresten min måtte kaste maten for meg. Ble plutselig en prippen tjei :-) Satser på at jeg kommer til å spise brokkoli igjen! Men skal helt klart begynne å sjekke den mer nøye, insekter er best i trærne. Anonym poster: 363b6b7602526583db953689bc3fcf7a
McAdams Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Hehe, huff! Jeg fikk engang en veps i gryteretten!!! Var 12 eller noe og husker det som om det var i går... Var mine foreldre som lagde middagen, og kjelen hadde sikkert stått og putra på plata litt alene, jeg vet ikke men... FY SØREN så FÆLT! Det værste var at jeg ikke så den! Æææ, krymper meg bare ved tanken av den crunchy lyden Skrek, og løp opp på badet og pusset tenna i en halv evighet!
Gjest Bell Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Stakkar :D I forigårs stod jeg og skylte noen salatblader og la dem pent oppå tallerknene da jeg fikk øye på en liten rakker av en SNEGLE på skjærebrettet! ÆÆÆÆÆÆ ! Føler med deg, hehhe ! Salatbladene ble vaska iherdig en gang til ja ! uuuusj så ekkelt. Ble visst liggende igjen litt på tallerkenen også, mista litt lysten kan man si !
Gjest Grodu Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Æsj sånne ting friker man bare ut av. Uff stakkars Jeg kjøpte en gang en jordbær kurv på butikken. Satt og så ut i lufta og spiste litt jordbær, da jeg plutselig så ned på jordbærene og så at de var fylt med masse døde hvite insekter! Æææsj.
McAdams Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Æsj sånne ting friker man bare ut av. Uff stakkars Jeg kjøpte en gang en jordbær kurv på butikken. Satt og så ut i lufta og spiste litt jordbær, da jeg plutselig så ned på jordbærene og så at de var fylt med masse døde hvite insekter! Æææsj. Fysj!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Du må legge brokkoli og blomkål i saltvann før de tilberedes for å få vekk slike kryp. Anonym poster: f89df79348e10efef55b1d79991f1e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå