Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med rød hud på området rundt kinnbenet, dvs. under øynene men over kinnene. Dette problemet kommer og går, men det er nesten aldri et problem om sommeren når jeg får jevn og fin tilgang på sol. Dette medfører at jeg har jevn og fin hud overalt bortsett fra på kinnbenet, det frustrerer meg!

Rødfargen fortoner seg ikke som kviser, det ligner mer på et mildt utslett. Av og til føler jeg at problemet oppstår fordi huden min ikke får nok fett, men så har det hendt at jeg har smurt på med hudkrem uten at det hjelper. Da begynner jeg å lure.

Det eneste jeg bruker av produkter nå er en ansiktsvask og hudkrem om kveld og natt. Kremen er beregnet på hud som kan være litt tørr, men jeg vet ikke om den er ideell. Ansiktsvask bruker jeg varsomt fordi jeg vet at den fort tørker ut huden. Jeg er flink med å ikke tørke meg i ansiktet med håndkle.

Noen som vet hva som "feiler" meg og hva jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sos-serum fra gurlain

AnonymBruker
Skrevet

Det kan rett og slett være at du har sensitiv hud. Den kan reagere på mat, varme, kulde, vind, sol og lignende. Ikke dusj for lenge i varmt vann, vask ansiktet i kun lunkent vann, unngå sterk mat, bruk alltid solfaktor. Annet enn det kan et serum for sensitiv hud hjelp, spør hos en hudpleier de selger mange gode merker.

Anonym poster: ddcb32765d058bf713ccd2a29d64d44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...