AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Del Skrevet 13. juni 2012 Samboeren min har fått henvisning til andrologisk senter, Ken Purvis. Først for en sædprøve, og om den er dårlig blir det vel undersøkelse. Men er det noen her som vet om prøven kan tas hjemme om man bor rett i nærheten? Om han må ta den der vet jeg ikke om det blir noe av Anonym poster: 97d49f49ecb0d4f839a1cf60834b8ae1 Anonym poster: ca92698df5a3a8c899ae17c7c928f24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Del Skrevet 14. juni 2012 Om han synes det er så grusomt å ta prøven på klinikken, så får du be han skjerpe seg! Jeg er så lei av å lese om primadonna-menn som ikke kan hå inn på et rom ALENE, runke og levere varene. Det er ingenting iforhold til hva kvinnen må igjennom av utredningen. Når det er sagt, og dette bør du kanskje ikke si til han for da kommer han vel garantert ikke, så er Purvis godt kjent for sine grundige undersøkelser... Ikke bli overrasket med både utvendig og innvendig ul av mannen. Anonym poster: 1018993de5c7a2a538bc5fa9beaa5312 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 14. juni 2012 #3 Del Skrevet 14. juni 2012 Mange steder kan man ta prøven hjemme. Så lenge man får fraktet den varmt (i armhulen), og får den levert innen en time. Jeg forstår at det er ubehagelig for menn, og at de kvier seg. Men jeg er forsåvidt også enig i AB over meg. I enkelte situasjoner er det best å tenke over hva partneren må gjennom, og holde kjeft om at de synes en enkel sædprøve er flaut... Jeg trur ikke mannen synes sædprøver er det morsomste i verden akkurat, og han har levert over 10, men han har vett nok til å holde kjeft om det i og med at det er jeg som går på tunge hormonbehandlinger, og gynekologiske undersøkelser flere ganger i måneden. Og Purvis er kjent for å være grundig, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå