Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Å guri malla som jeg gleder meg!!!!!! dagens VG
Grooo Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Skal huske på det Tex! Jeg selv kan ikke fordra den fyren, så hvis jeg på ett eller annet vis skulle snuble over gratisbiletter så skal jeg med glede gi dem til deg.
Livets datter Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Chess-låta «Anthem» og Ennio Morricones «Nella Fantasia» (Gabriels obo), «Bring Him Home» fra «Les Misérables» ... Jeg fryser på ryggen bare jeg tenker på det!!! Men jeg ser ikke Oslo på konsertlisten...
Gjest care Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Jeg må le av alle disse jw trådene :blunke:
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Skal huske på det Tex! Jeg selv kan ikke fordra den fyren, så hvis jeg på ett eller annet vis skulle snuble over gratisbiletter så skal jeg med glede gi dem til deg. Jess, pliiiis!!!! :D
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Men jeg ser ikke Oslo på konsertlisten... Jeg har billetter, han spiller i Oslo 3. mars!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 Er Jan Werner homse? nope.. han har dame.. (utrolig men sant )
Gjest Madley Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 nope.. han har dame.. (utrolig men sant ) Ja det kan du jo tro..
Piñacolada Skrevet 6. februar 2004 #10 Skrevet 6. februar 2004 Er Jan Werner homse? Hva har det med saken å gjøre da?
Jens Skrevet 6. februar 2004 #11 Skrevet 6. februar 2004 Skjønner ikke att folk fortsatt gidder å spørre om han er homse????Det er ett sååååå opprukt spørsmål om han, att jeg ikke skjønner att dere gidder! Tror dere som spør, att vi JW diggere blir provosert, eller er dere bekymret for hans kjærlighetsliv???Har dere kanskje en homofil venn som vil bli satt opp på blind date...?? ikke vet jeg....
Piñacolada Skrevet 6. februar 2004 #13 Skrevet 6. februar 2004 Det er vel lov å lure? Er du lesbisk? Jeg bare lurer.
Livets datter Skrevet 6. februar 2004 #14 Skrevet 6. februar 2004 Jeg har billetter, han spiller i Oslo 3. mars!!!! :o :o :o Hvorfor har ikke jeg det?
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #16 Skrevet 6. februar 2004 :o :o :o Hvorfor har ikke jeg det? Fordi jeg har verdens beste kjæreste som gav meg en liten forsmak på bursdagspresang...... og det har ikke du *ert ert*
Livets datter Skrevet 6. februar 2004 #18 Skrevet 6. februar 2004 Hmmm... tror det skal mye til for at LD-mannen gikk hen og kjøpte NOE som har med Jan Werner å gjøre. Vi deler ikke samme oppfatning om ham, for å si det sånn!
Gjest Emera Skrevet 6. februar 2004 #19 Skrevet 6. februar 2004 Merkelig hvordan alle trådene om JW ender opp som homsediskusjoner..? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå