Gå til innhold

Kontakt videre eller ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date i helga, og vi hadde det veldig hyggelig - praten gikk lett om alt mulig rart, og humoren var absolutt kompatibel. Kvelden ble lang, og jeg overnattet hos ham, men på sofaen. Jeg hadde ikke trengt å overnatte, men han inviterte. Ser ikke for meg at han er min framtidige ektemann, men det er ikke ofte jeg treffer noen jeg har det såpass moro med, så jeg kunne godt blitt bedre kjent med ham.

Men jeg er så innmari dårlig på dette her, og jeg er nesten asperger eller vampyr (som må inviteres inn) på å bli kjent med nye folk og synes det er vanskelig å ta initiativ og tro at noen har interesse av meg... jeg sendte en melding dagen etter (dro før han våkna) hvor jeg takket for en fin kveld, men uten å ta direkte initiativ til å treffes igjen, fikk en takk det samme + en morsom kommentar tilbake senere på dagen, men svarte ikke på denne. Så nå vet jeg ikke - kanskje han tolket min melding og meg generelt (jeg har et nokså nøytralt/avvisende kroppsspråk og "ser" ikke andres tilnærminger o.l.) som at jeg ikke gidder å se ham igjen? Jeg tenker at han ville spurt om å møtes igjen hvis han virkelig ville, samtidig sendte jo jeg melding først, og svarte ikke på hans...

Ser at jeg tenker litt for mye, og også kanskje legger for mye bånd på meg i forhold til å ta kontakt når jeg ikke en gang har noe særlig å risikere... men vil ikke virke dust og påtrengende heller :) Sånn nettdating er mye bruk-og-kast, men jeg synes det er hyggelig å faktisk kunne få noen nye venner (og evt korte forhold) også...

Anonym poster: 09ac4dc2ffabb37003621d2d2aaf1ee6

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Jeg synes det er din "tur" til å ta kontakt igjen :)

Send noe à la "Koste meg veldig i helga, hva med å gjenta det? :)" og se hva han sier?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Du har kanskje rett? Jeg driver fortsatt og analyserer hvem sin tur det er... ser at jeg legger for mye i det.

Gjest finurlig
Skrevet

Han sendte jo sist, og en morsomhet appåtil, så jeg synes absolutt du burde sende en nå :)

Si ifra hvordan det går!

Skrevet

Hvis du vel treffe han igjen, så spør :)

Skrevet

Ikke tenk på regler eller analyser så mye, gjør det du har lyst til!!

AnonymBruker
Skrevet

Men han kunne jo spurt meg om jeg ville treffes igjen :sjenert: Hm. Samtidig skjønner jeg at jeg kanskje må ta litt initiativ selv.

Nå driver jeg og analyserer min egen interesse og om det egentlig er så viktig å ta kontakt. Om ikke annet får jeg sett nærmere på mine egne forsvarsmekanismer mot å bli avvist :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre om litt fler ting - hvor mye skal til før dere ønsker å treffe daten igjen? Må dere føle dere er/kan bli skikkelig betatt og forelska, eller holder det at det er litt ekstra hyggelig og litt tiltrekning?

Og litt på siden - hvis en ikke ser for seg et seriøst forhold, men kan tenke seg noe fysisk, hvor tidlig pleier folk å gå til verks da? Første, andre eller seinere date? Når en ikke har møttes før datingen.

Skikkelig grønn på dette, jeg. Hadde kjæreste litt for lenge...

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre om litt fler ting - hvor mye skal til før dere ønsker å treffe daten igjen? Må dere føle dere er/kan bli skikkelig betatt og forelska, eller holder det at det er litt ekstra hyggelig og litt tiltrekning?

Og litt på siden - hvis en ikke ser for seg et seriøst forhold, men kan tenke seg noe fysisk, hvor tidlig pleier folk å gå til verks da? Første, andre eller seinere date? Når en ikke har møttes før datingen.

Skikkelig grønn på dette, jeg. Hadde kjæreste litt for lenge...

Om det er en jeg kan se for meg som sengekompis: 1. Kvelden. Om det er en jeg kunne tenke meg et forhold til: .. Vel, 1., 2. Eller 3. Daten. Kommer liksom litt an på stemninga;)

Det som må til for at jeg vil møte han igjen? At jeg har lyst! Det virker jo som om du har lyst å treffe ham igjen, så send en melding! Og si fra hvordan det går! :) lykke til!

Anonym poster: f04195ada0ad873a914d604d105d267f

Skrevet

Synes du tenker for mye og handler for lite :)

Hvis du vil se han igjen så må du ta ansvar og gjøre noe med det da.

Send han en melding du :)

AnonymBruker
Skrevet

Dere har rett i at jeg tenker for mye, og det prøver jeg egentlig å slutte med... men klarer ikke ta noen avgjørelse uten å tenke heller :ler:

Takk for søte svar, skal gi tilbakemelding hvis jeg gjør noe aktivt her...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ei dame på butikken og fikk nok info til å vite hvem det var. La henne til på Facebook og fortalte at jeg likte henne godt. I tillegg sa jeg at viss hun synes dette blir for dumt, kan hun bare ta det som et komplement.

Er usikker på hva jeg skal gjøre nå. Er hun interessert eller har jeg en sjanse?

BTW; jeg er 19, hun er 20

Ønsker svar!

Anonym poster: 82f119e942d4bb8486636aa7ccec68e9

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg i hvert fall sendt en melding :) Er jo egentlig ikke noen stor sak, jeg tåler å ikke treffe ham igjen, og tåler å bli bedre kjent. Skal si fra hvis jeg får noe svar.

TS

(jeg er bare så sabla feig på sånne her ting, og har alltid vært det! Da jeg var yngre var jeg faktisk ganske pen, ser det på bilder nå, og smart og morsom har jeg alltid vært. Men har omtrent aldri tort å ta initiativ, bruker et år på å innse at folk jeg omgåes er blitt gode venner av meg og ikke bare bekjente...)

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg i hvert fall sendt en melding :) Er jo egentlig ikke noen stor sak, jeg tåler å ikke treffe ham igjen, og tåler å bli bedre kjent. Skal si fra hvis jeg får noe svar.

TS

(jeg er bare så sabla feig på sånne her ting, og har alltid vært det! Da jeg var yngre var jeg faktisk ganske pen, ser det på bilder nå, og smart og morsom har jeg alltid vært. Men har omtrent aldri tort å ta initiativ, bruker et år på å innse at folk jeg omgåes er blitt gode venner av meg og ikke bare bekjente...)

You go, girl! Den som intet våger, intet vinner! Håper du får (positivt) svar! Hva skreiv du forresten? (nysgjerrig!) :)

Anonym poster: f04195ada0ad873a914d604d105d267f

Gjest miss89
Skrevet

Så spennende :) Tøft av deg å ta intiativ, er i samme båt selv, sitter å håååper at han inviterer meg ut igjen.. Jeg er så barnslig :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Han ville treffe meg igjen :) Hyggelig - han er uansett en fyr jeg tror jeg har glede av å være venn med, og som single mangler vi jo folk å gjøre ting sammen med... får se hvordan kjemien er neste gang. Vi er nokså opptatt med det første, men treffes igjen, i hvert fall. Glad jeg spurte.

TS

• Liker 2
Gjest finurlig
Skrevet

Han ville treffe meg igjen :) Hyggelig - han er uansett en fyr jeg tror jeg har glede av å være venn med, og som single mangler vi jo folk å gjøre ting sammen med... får se hvordan kjemien er neste gang. Vi er nokså opptatt med det første, men treffes igjen, i hvert fall. Glad jeg spurte.

TS

Så bra! :D den som intet våger, vetdu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...