Gå til innhold

Ikke søren om jeg gifter meg med en jevnaldrende kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner eldes mye raskere enn menn. Daglig ser jeg jevnaldrende ektepar hvor kvinnen nærmest ser ut som moren til mannen. Fatter ikke hva som går i huet på menn som greier å bli tiltrukket av noe som ser ut som et fugleskremsel mens de holder seg relativt bedre utseendemessig.

Bildet nedenfor er et flott eksempel på en tidligere fotball med sin 2 år yngre modellkone som ser ut som hun faktisk er eldre enn ham!!

729x.jpg

http://gfx.dagbladet.no/labrador/220/220664/22066407/jpg/active/729x.jpg

Anonym poster: aeeffb56b4901b416fe9da343245d3b6

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, men kanskje du bare skal gi fanden i å gifte deg i det hele tatt???

• Liker 15
Gjest Søgni
Skrevet

Ikke søren om en jevnaldrende kvinne gifter seg med deg heller, vil nå jeg tippe.

• Liker 27
Gjest Purple Haze
Skrevet

Like greit om du forblir ungkar, tenker jeg :nigo:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Like greit om du forblir ungkar, tenker jeg :nigo:

Hvorfor? Fordi jeg liker å være fysisk tiltrukket av kona selv etter noen års ekteskap så fortjener jeg ikke å bli gift?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel en importert liten thai-jente på deg da?

Anonym poster: 91ee852fa56aba3105dacf0aabd477d3

• Liker 23
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvorfor? Fordi jeg liker å være fysisk tiltrukket av kona selv etter noen års ekteskap så fortjener jeg ikke å bli gift?

Vel, men kona di skal tenne på deg også, og det vil hun etterhvert ikke hvis du er mye eldre enn henne.

• Liker 13
Skrevet

Det finnes helt sikkert eksempler på det motsatte også.

Hvordan man eldes er genetisk (arvelig) og individuelt. Og har dessuten med livsstilen å gjøre.

Jo "hardere" du lever (alko, røyking eller bare sitte på ræva og spise potetgull etc.) desto fortere eldes du. Uavhengig av kjønn.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vel, men kona di skal tenne på deg også, og det vil hun etterhvert ikke hvis du er mye eldre enn henne.

Gifter jeg meg med noen som er 6-7 år yngre enn meg vil ikke det være noe problem. Det er dere som sliter med rynker og dårlig hud.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Paret på bildet er jo latterlig. Hun velger han kun fordi han er rik, han velger hun fordi hun er modell.

Selv vil jeg ha en eldre mann, gjerne en god del år eldre enn meg, rett og slett fordi jeg liker menn bedre når de har mer livserfaring enn meg.

Om jeg finner den perfekte drømmemannen som kanskje er 12-15 år eldre enn meg? Det vet jeg ikke. Syntes derfor det blir litt feil at du "ikke søren gifter deg med jevnaldrene kvinner", dersom DU ser ut som en liten barnerumpe. Hvorfor trur du da at kvinner som er yngre enn deg vil falle for deg?

Jeg syntes du ikke burde være så opptatt av alder osv, mye bedre å tilbringe livet sitt med en som er perfekt for deg, istedenfor en som er uutholdelig, men som tilfredsstiller alle dine krav når det gjelder å se yngre ut.

Anonym poster: ae24f330457ebf030e42b6490b8460ce

Skrevet

Jeg synes stort sett det er motsatt, når jeg ser menn som er like gamle som meg, så føler jeg at de ser mye eldre ut en meg.

Dessuten så er smak individuelt vettu, så jeg er sikker på at han du linket til faktisk finner sin modellkjæreste vakker, til tross for at DU ikke liker hennes utseende.

Kanskje de du liker, ikke har ett utseende en annen ikke liker, bør da den andre fordømme dama di?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Paret på bildet er jo latterlig. Hun velger han kun fordi han er rik, han velger hun fordi hun er modell.

Selv vil jeg ha en eldre mann, gjerne en god del år eldre enn meg, rett og slett fordi jeg liker menn bedre når de har mer livserfaring enn meg......

Om jeg finner den perfekte drømmemannen som kanskje er 12-15 år eldre enn meg? Det vet jeg ikke. Syntes derfor det blir litt feil at du "ikke søren gifter deg med jevnaldrene kvinner", dersom DU ser ut som en liten barnerumpe. Hvorfor trur du da at kvinner som er yngre enn deg vil falle for deg?

Jeg syntes du ikke burde være så opptatt av alder osv, mye bedre å tilbringe livet sitt med en som er perfekt for deg, istedenfor en som er uutholdelig, men som tilfredsstiller alle dine krav når det gjelder å se yngre ut.

Legger til mer der jeg har markert: ... OG fordi jeg liker menn som ser ut som skikkelig menn. Voksen kropp, voksent ansikt, gjerne noen rynker, og rett og slett en skikkelig mann.

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS, det er et lite ordtak som heter: "Beggars can't be choosers"..

Ta det til deg :fnise:

Anonym poster: 85ecdb12857a6ef110773cb3e262c07c

• Liker 10
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Gifter jeg meg med noen som er 6-7 år yngre enn meg vil ikke det være noe problem. Det er dere som sliter med rynker og dårlig hud.

Jeg vet ikke hvilke mennesker du ser i hverdagen, men mitt inntrykk er at det finnes både kvinner og menn som eldes med mer eller mindre stil. Dessuten blir du gammel selv en gang, uansett. Det er vel ikke et likhetstegn mellom å se ung ut og å se bra ut? Om man kun tiltrekkes av de som ser unge ut, så tror jeg det kan forandre seg etterhvert som man blir eldre selv.

Endret av Søgni
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig tenkt litt på det samme, er jente altså, men det er jo kjent at kvinner eldes raskere enn menn. Kvinner har, som oftest, allerede tynner og finere hud i ansiktet enn det mannen har. Og allerede halvveis i 20 årene begynner kvinner på sin "nedgangstid", om man kan kalle det det. Altså at huden ikke produsere like mye av det den gjorde før, og huden blir enda tynnere. Denne endringen skjer noe senere hos menn, i tillegg har menn også tykkere hud som gjør at den ikke blir så tynn og fin, kvinner får altså rynker tidligere.

I tillegg syns jeg menn kler å eldres bedre enn det kvinner gjør, er jo så klart mange unntak, men jeg syns hvert fall at menn som oftest blir kjekkere og kjekkere når de blir eldre, mens kvinner etter de er rundt 30 begynner å gå nedover igjen.

Er selv samboer med en mann på samme alder som meg, og har ikke tenkt til å gå fra han, men har tenkt litt på det der med aldring. I tillegg blir jo kroppen vår ganske mye mer slitt også, pga. graviditet, men det er jo tilfelle uansett om kvinnen er yngre enn mannen, så lenge de får barn da...

Anonym poster: 001acee343a41b130fed9be81088584a

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Mitt stalltips er at slike grelle eksempler for en slik stupid uttalelse som TS serverer kan man finne dersom man leter etter par der hun har kjørt noen runder med kirurgisk stæsj og plastic fantastic.

Da blir man skrukketroll relativt tidlig (med mindre det strekkes og sprøytes inn enda mer gørr).

Det er slett ikke sånn at kvinner eldes raskere/mer enn menn som hovedregel.

Det som er sikkert er at det er flere positive betraktninger rundt at menn eldes enn at kvinner eldes.

Det henger sammen med normer, kultur, forvetninger og "naturlige" aspekter.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vakkert egentlig. Hvordan unge menn/gutter starter som underdogs på kjønnsmarkedet og stiller veldig svakt i forhold til det å få seg noe. Men etter 30 er det kvinnene som skal få slite. hihi

Anonym poster: b0eb0928190258f5050f3fe5c375d45a

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Trollemann, hvorfor provoserer du damene sån?

• Liker 2
Skrevet

neish da, ikke hat på trollmannen!

Syns han er fornuftig jeg!

Lurt å finne seg en kvinne på lik mentalt alder, gjerne 5-6 år yngre;)

Enig med Steinar40 her, er mange kvinner som ser bra ut for deres alder!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...