AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #21 Skrevet 15. juni 2012 Kom opp i engelsk, fikk 6'er. trodde du var en smule eldre? Eller er det bare jeg som ikke tar ironien :gjeiper: Anonym poster: 402718fe48d61ca125b96fc22e4efc95
Margit25 Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #24 Skrevet 16. juni 2012 Kom ikke opp! Den var du heldig med! Alle i klassen vårs satt bare og trippet etter at streiken skulle ramme vårs kommune - Det skjedde aldri Hehe
Gjest Frk.Franzen Skrevet 12. august 2012 #25 Skrevet 12. august 2012 Hvordan fungerer muntlig eksamen på universitetet egentlig? Akkurat slik som på vgs? Anonym poster: dcfc32301d8986feb30f9851cb32626e Nope. Når jeg hadde ex.phil muntlig var det mer som en samtale, uheldigvis. Fikk spørsmål som jeg skulle svre på og diskutere.
The Kitten Skrevet 12. august 2012 #26 Skrevet 12. august 2012 Jeg fikk C på min eksamen. Er egentlig sånn passe fornøyd, men det er da greit nok. Vi ble trukket ut i ett av tre prosjekter vi hadde jobbet med gjennom vårsemesteret. Det var først 15 minutter med presentasjon og deretter 15 minutter med spørsmål. Istedenfor at jeg fikk gjort ferdig presentasjonen min, ble jeg hele tiden avbrutt av professoren med til tider ganske tåpelige spørsmål. Jeg hadde om den jødiske påsken, og han spurte meg hvilken høytid som var viktigst for jøder. Om det var den kristne påsken eller om det var deres egen. Vel, ettersom det er to helt forskjellige høytider til to ulike religioner, så må det nok være deres egen. Jeg skulle også forklare når den var. Jeg sa at ifølge den jødiske kalenderen, starter den alltid 15 nissan. Før jeg fikk forklart når det er ifølge den gregorianske kalenderen, hoppet han inn og sa "men vi vet jo ikke når det er". Om du holder kjeft, så kommer jeg kanskje til det, hadde jeg lyst til å svare. Han ville også at jeg skulle legge ut om jødisk tidsregning, men det er uhyre komplisert. Så jeg hadde ikke satt meg inn i det da. Nå kan jeg det imidlertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå