Gjest Swipper Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Mulig dette ligger under feil kategori, men jeg prøver. Har sett en slik lommebok/almanakk/kalender sak på bokhandelen. Finnes i flere forskjellige farger og sånn også øverst i høyre hjørne er den en sølv firkant med en "g" på for merket eller noe sånn. Lurer på om noen vet hva disse heter evt. en nettbutikk jeg kan finne de?
Gjest Swipper Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Kan det være Grieg? Det var det vettu Takk!
Sunshower Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Har selv en planlegger av dette merket, er veldig fornøyd med min
Gjest Swipper Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Så bra! Så den på bokhandelen i dag, men der kostet selve lommeboken 399 kr også kostet de arkene inni 99 kr så tenkte å finne billigere på nett
Sunshower Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Bokhandlere er sjeldent billige når det kommer til slike ting. Har du sett i noen kontorrekvisitabutikker? Som f.eks. Staples? Det kan ofte være litt billigere. Her er hvertfall nettbutikken: http://www.staplesbutikken.no/SearchEngine-Grieg
Gjest Swipper Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Takk Skal sjekke ut, blir nok billigere uansett ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå