*Lene* Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Her er min kjole: http://www.kristinsbrudesalong.no/images/m...003-087-big.gif Noen gode forslag til hva som blir peneste frisyre? Jeg har hengt meg litt for mye opp i at modellen har langt bølgete hår nemlig..hehe.. Artig å se linker av andres kjoler og forresten! Mvh penelene, giftes bort 29. mai
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Hei på deg, vi har visst samme dato vi! :D Jeg syns du skal prøve deg frem litt, hva liker du best selv og hva liker kjæresten din? Hør med forloveren din også.... Du kan fint sette opp håret i den kjolen hvis du har lyst.... Jeg har forøvrig prøvd den kjolen, kjempefin (selvom jeg syns ermene var ekle å ha på.) :blunke:
vonnie Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 ville bare snike meg med her og si at du har en fantastisk fin kjole. Det er drømme kjolen min. Jeg skal ha den når jeg gifter meg må bare sette en dato for bryllupet først. Jeg ville godt for løst hår .....men det er fordi jeg har blitt sånn som deg. Pga av modelen har det så synes jeg det er fint. Du blir kjempe fin uansett hva du velger tror jeg.... Lykke til.
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2004 Hei på deg, vi har visst samme dato vi! :D Jeg syns du skal prøve deg frem litt, hva liker du best selv og hva liker kjæresten din? Hør med forloveren din også.... Du kan fint sette opp håret i den kjolen hvis du har lyst.... Jeg har forøvrig prøvd den kjolen, kjempefin (selvom jeg syns ermene var ekle å ha på.) :blunke: Syns du de var ekle assa? Litt rart bare syns jeg..Men alt for skjønnheten..Bare visste første gang jeg så kjolen at DEN skal jeg ha..og ingen andre! Min drømmekjole av dimensjoner! Hvilken kjole skal du ha?
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2004 ville bare snike meg med her og si at du har en fantastisk fin kjole. Det er drømme kjolen min. Jeg skal ha den når jeg gifter meg må bare sette en dato for bryllupet først. Jeg ville godt for løst hår .....men det er fordi jeg har blitt sånn som deg. Pga av modelen har det så synes jeg det er fint. Du blir kjempe fin uansett hva du velger tror jeg.... Lykke til. Takk for det...Min drømmekjole og
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Jeg syns bare de var ekle å ha på altså, ikke å se på (så vi ikke får noen misforståelser her....) Min kjole er fra St. Patrick, nemlig denne, og her ser du den bak.
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2004 Jeg syns bare de var ekle å ha på altså, ikke å se på (så vi ikke får noen misforståelser her....) Min kjole er fra St. Patrick, nemlig denne, og her ser du den bak. Nydelig kjole du skal ha! Jeg syns og armene var rare..hehe.. Det jeg mente :-) Ble litt missforståelser her!
Gjest Tex Skrevet 6. februar 2004 #8 Skrevet 6. februar 2004 Nydelig kjole du skal ha! Thank you :blunke:
Holly Hobbie Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Jeg synes som oftest at oppsatt hår blir penest, men det kommer jo an på hva slags hår du har - lengde og tekstur. Løst hår kan være veldig flott, men da synes jeg det blir litt rart å ha slør.
*Lene* Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2004 Jeg synes som oftest at oppsatt hår blir penest' date=' men det kommer jo an på hva slags hår du har - lengde og tekstur. Løst hår kan være veldig flott, men da synes jeg det blir litt rart å ha slør.[/quote'] Ja, slør blir rart på løst hår. Det har du helt rett i! Bør med andre ord bestemme meg FØR jeg kjøper slør
jea Skrevet 6. februar 2004 #11 Skrevet 6. februar 2004 Hei vi gifter oss også 29mai..Hvilken kirkeda ``??? Syns det er flott med oppsatt hår..Men hvordan hår har du,tykt,tynt,krøller...Fint med en myk oppsetning til den kjolen din da..så blir du en romantisk brud :D
-ida- Skrevet 6. februar 2004 #12 Skrevet 6. februar 2004 Jeg synes ofte at oppsatt hår er finest og mest pyntet. Men jeg er enig at modellen er fin med løst hår.
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2004 #13 Skrevet 6. februar 2004 Eg meinar du skal ha laust hår. MEN då er det finast at håret blir verande bak hovudet. Ikkje framover slik som på bildet ditt.. Tips: Sjå frisyren til misstricky på brullaupsbileta hennar! Men smaken er som baken! :D Kos deg!
*Lene* Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2004 Hei vi gifter oss også 29mai..Hvilken kirkeda ``??? Syns det er flott med oppsatt hår..Men hvordan hår har du,tykt,tynt,krøller...Fint med en myk oppsetning til den kjolen din da..så blir du en romantisk brud :D Gifter meg i Tanum kirke :D Håret mitt er ganske tynt, halvlangt med litt fall/krøller! Og Dere gifter dere i??? Hilsen Penelene, giftes bort 29. mai 2004
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2004 #15 Skrevet 7. februar 2004 Kult! Da er vi hvertfall to bærumsbruder her inne!
*Lene* Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2004 Kult! Da er vi hvertfall to bærumsbruder her inne! Når og hvor?
Lullu Skrevet 7. februar 2004 #17 Skrevet 7. februar 2004 Hei! Jeg syntes absolutt du skal sette opp håret jeg. Syntes det er så flott at dere med langt hår setter opp en flott frisyre denne dagen. Selv har jeg kort hår, og vil ikke spare frem til vielsesdatoen. Kort hår er meg, rett og slett :D Enig i at slør ikke er fint på utslått hår.
*Lene* Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #19 Skrevet 7. februar 2004 Haslum kirke 3. juli! Aha..Koselig kirke det og :-) Ganske lik Tanum på mange måter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå