addict Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hei! skal til Hellas i sommer og leter etter en vannfast mascara og eyeliner som tåler sydenlivet. Saltvann, klorvann og svette og varme. Noen tips til gode mascaraer som gir fin fylde og som ikke klumper, men som fortsatt holder? :-) Trenger også tips til en GOD sminkefjærner som tar vannfast sminke :-)
lebello Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Pleier ikke bruke sminke i syden, men bruker vannfast mascara til vanlig, og eneste sminkefjerneren som tar den skikkelig(som jeg har funnet) er Oriflame sin! Men jeg sitter gjerne noen sekunder med sminkefjerneren på øyet før jeg begynner å fjerne mascaraen, slik at den får "virke" litt Bruker forøvrig L'Oreal sin vannfaste mascara, og den er veldig god Endret 13. juni 2012 av lebello
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 bruker ikke sminke i syden. hva med å farge vipper og bryn før du drar? Anonym poster: 4e405bc2fbb1a3994c831695babacdd8
Frua Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Har aldri vurdert å sminke meg på stranda men om jeg skulle det så tror jeg at jeg hadde satset på disse som fjernes med varmt vann.
addict Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2012 Pleier å farge også, men har lyst på en mascara i tillegg om jeg føler for å pynte meg litt :-) har helt svarte vipper og bryn fra før, men føler ikke jeg får fremhevet dem uten mascra. ser tross alt ut som en hvalross i bikini, så da må jeg føle meg så lekker som mulig på andre måter, haha :-P men samtidig så går jeg sikkert bare rundt med solbriller uansett da :-P bare kjipt om vi skal nattbade osv etter vi har vært ute og spist.
Honesty Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Min erfaring er at vanlige vannfaste mascaraer løser seg opp av solkrem, varme og svette, og drysser bort. Vannaste som fjernes med varmt vann er litt mer stabile.
addict Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2012 Min erfaring er at vanlige vannfaste mascaraer løser seg opp av solkrem, varme og svette, og drysser bort. Vannaste som fjernes med varmt vann er litt mer stabile. takk for tips har dere noen navn på en slik type mascara?
Honesty Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Kanebo 38° (finnes i ulike varianter), Clinique Lash Power, L'Oreal Beauty Tubes, Blinc Kiss Me... Jeg foretrekker Kanebo, men den gir et veldig naturlig resultat. Endret 13. juni 2012 av Honesty
Zakuro Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 Bryn og vipper kan du jo kanskje farge permanent? Får jo sånne små farge esker på vita f.eks. Gjør jeg om sommeren. Ellers bruker jeg så lite sminke:P
addict Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2012 Bryn og vipper kan du jo kanskje farge permanent? Får jo sånne små farge esker på vita f.eks. Gjør jeg om sommeren. Ellers bruker jeg så lite sminke:P Har skrevet over Ok, skal sjekke ut de mascaraene som ble nevnt over her! Takk
myomocca Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Mascara og kremskygge fra MAC,sitter som støpt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå