Gå til innhold

Fotball-VM under middagen...

Anbefalte innlegg

Gjest Moffeliten
Skrevet (endret)

Første gangen jeg giftet meg (skal snart gifte meg for 2. gang), så stakk brudgom av rett etter vielsen i Tinghuset for å stikke innom en kamerat. Han ble hos denne kompisen i flere timer. Bryllupsmiddagen skulle foregå hjemme hos oss (vi var bare 12 personer). Mens vi var i gang med denne middagen, krevde en av gjestene å få se en direktesending av fotball-vm i stuen der vi satt og spiste. Han nektet også å delta på gruppe-fotograferingen.

Snakker om en lykkelig start på ekteskapet...

Endret av Moffeliten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i alle dager. Med den starten på ekteskapet er det ikke rart du nå gifter deg for andre gang (med en annen forhåpentligvis :fnise:). Hehe er det EM i fotball denne gangen du gifter deg, eller styrer du unna både fotball og bror. Det ville jeg gjort tror jeg :-)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

:sjokkert: Verste jeg har hørt!

Håper du har funnet deg en bedre mann denne gangen! Og at broren din klarer å holde seg unna TVn :gjeiper:

Endret av Maria_Marihøne
Gjest Moffeliten
Skrevet

Men i alle dager. Med den starten på ekteskapet er det ikke rart du nå gifter deg for andre gang (med en annen forhåpentligvis :fnise:). Hehe er det EM i fotball denne gangen du gifter deg, eller styrer du unna både fotball og bror. Det ville jeg gjort tror jeg :-)

Hehe, min kjære er heldigvis en av de få mennene som hverken liker fotball eller sport :klemmer:

• Liker 2
Gjest Moffeliten
Skrevet

:sjokkert: Verste jeg har hørt!

Håper du har funnet deg en bedre mann denne gangen! Og at broren din klarer å holde seg unna TVn :gjeiper:

Min bror er ikke invitert i bryllupet.Det blir bare vi to også forloverne m/barn :bryllup:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Min bror er ikke invitert i bryllupet.Det blir bare vi to også forloverne m/barn :bryllup:

Bra! Håper dere får en fantastisk fin dag :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Første gangen jeg giftet meg (skal snart gifte meg for 2. gang), så stakk brudgom av rett etter vielsen i Tinghuset for å stikke innom en kamerat. Han ble hos denne kompisen i flere timer. Bryllupsmiddagen skulle foregå hjemme hos oss (vi var bare 12 personer). Mens vi var i gang med denne middagen, krevde min eldste bror å se en direktesending av fotball-vm i stuen der vi satt og spiste. Han nektet også å delta på gruppe-fotograferingen.

Snakker om en lykkelig start på ekteskapet...

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.' - Bill Shankly

• Liker 2
Gjest Moffeliten
Skrevet

Bra! Håper dere får en fantastisk fin dag :)

Lykke til!

Takk :blomst:

Skrevet

Oida! Jeg har opplevd bryllupsgjester med miniradio i øret under middagen

Gjest Moffeliten
Skrevet

Oida! Jeg har opplevd bryllupsgjester med miniradio i øret under middagen

Sånne folk har null sosial intelligens. Hvorfor kan de ikke ta opp kampene på video og se dem når de kommer hjem???

• Liker 2
Skrevet

"Av alle uviktige ting i verden, er fotball den viktigste" - Pave Johannes Paul II

• Liker 1
Skrevet

Når skal dere lære at EM og VM i fotball er hellig for oss mannfolk

Skrevet

Uff, enkelte mennesker og sosiale antenner altså. For ikke å snakke om folkeskikk....

Nei, bra du skal gifte deg med en fantastisk mann, og håper dere får en utrolig flott bryllupsdag :)

AnonymBruker
Skrevet

Du legger ikke et bryllup til EM eller VM. Herregud, da. Normal folkeskikk

Anonym poster: 52c8a42ac4926ad62f717efd4a709eb3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja, gjør det litt lettere for dere selv, og sjekk om det er EM eller VM, og for guds skyld ikke legg bryllupet på finaledagen! Selvom gjestene er høflige og ikke ser på kampen, er det ikke noe kult at halvparten skulle ønske de var et annet sted. Om ulykka er ute og dere har lagt bryllupet til samme tid som en fotballkamp, kan man jo gjøre det beste ut av det og la f.eks. toastmaster ha oppdtaering på telefon, og blåse i en morsom fløyte og si stillinga hver gang noen scorer. Da slipper man at alle gutta sitter med telefonene sine og sjekker på nettet hele tiden, og man får en lett og fin stemning når noen sikkert begynner å klappe litt eller juble hvis favorittlaget scorer. Og så er alle litt mer fornøyde:)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...